Prophets geeft Activia een goed buikgevoel!

Eind vorig jaar wees Danone na competitie het online budget voor Activia voor 2012 toe aan Prophets.

 

Het eerste project betrof de lancering de nieuwe website www.activia.be, begin januari.

Om de bredere, op lifestyle gerichte positionering van het product kracht bij te zetten, werd gekozen voor een magazine-aanpak met een focus op relevante content in 4 segmenten: voeding, beweging, welzijn en beauty.

Prophets staat eveneens in voor de lanceringscampagne. Hiervoor werden verschillende getargete e-mailings verzonden, en een dynamische bannercampagne met focus op het online magazine en het 15-daagse programma.  

Daarnaast staan maandelijkse nieuwsbrieven voor Activia ook op het programma bij Prophets. 

Contacteer ons
Pieter Baert Prophets
Pieter Baert Prophets
Over Prophets

Prophets is een 360°-marketing- en communicatiebureau met een sterk digitaal DNA, dat bestaat sinds 2004. Met een team van meer dan 60 creatieve marketeers helpt het bureau toonaangevende merken met het doorgronden van hun customer journey. Vanuit Antwerpen en Brussel werkt het agentschap voor Audi, Crelan, Q8, Barco, Sodexo, MIVB, DKV, de Europese Commissie, Generali, Federal-Mogul, Nucleair Forum en vele anderen.

Prophets
Mechelsesteenweg 64 Bus 301
B-2018 Antwerpen

Reyerslaan 70
B-1030 Brussel