Audi en Paradise City op een kruispunt, samen met Prophets.

In het streven naar een duurzamere wereld neemt Audi initiatieven met externe partners, rond zaken die verder gaan dan louter mobiliteit. Om deze een platform te geven, creëerde Audi i.s.m. Prophets het concept Audi Crossroads. Het partnership met Paradise City is alvast een eerste mooie realisatie.

"We willen actief bijdragen aan de transitie naar een duurzamere wereld, door te focussen op vooruitgang, innovatie en adaptability. Dat is een gedeelde missie van Audi en Paradise City", aldus Stef Sleurs, marketingmanager bij Audi. "We lijken als partners wel voor elkaar gemaakt." Het verhaal achter dit unieke partnership, en hoe de samenwerking tijdens de coronacrisis leidde tot nieuwe concepten, bracht Prophets haarscherp in beeld voor het nieuwe Audi Crossroads project.

Hierbij volgen we de initiatiefnemers achter Paradise City, Gilles De Decker en Dimitri Verschueren, en ontdekken hun engagement, visie en drive. Ze nemen ons mee naar het ontstaan van het festival, en vertellen hoe ze de toekomst ervan zien. Bovendien vernemen we hoe ze zich tijdens de Coronacrisis wisten aan te passen aan de steeds veranderende omstandigheden, met de steun van Audi.

Deze verhalen worden verteld aan de hand van een cinemaspot en een digitale campagne met contentvideo’s, artikels en posts op sociale media.

Client: Audi
Contacts: Pascal Ursi, Stef Sleurs
Agency: Prophets
Creative Director: Sam De Win
Creation: Jérôme Lefebvre & Stijn De Schryver
Motion design: Laurens Maes
Design: Micha Symoens
Strategy: Bram Cappaert
Account team: Nathalie Vergught, Claire Eyberg
Production: The Breakfast Club
Director: Kurt De Leyer

Prophets is een gerenommeerd full-service marketing- en communicatiebureau met een sterk digitaal DNA dat werd opgericht in 2004. Meer dan 60 creatieve marketeers helpen toonaangevende merken met het vormgeven van de customer journey van hun klanten. Prophets werkt vanuit Antwerpen en Brussel voor klanten zoals Audi, Proximus, Barco, Sodexo, Q8, Crelan, DKV, Partena, SEAT, Port of Antwerp, Toerisme Vlaanderen, de Europese Commissie, Federal-Mogul, Securitas en nog vele anderen.