Audi en Prophets op weg naar de top met Nafi

Dat 2020 een bijzonder jaar is, daarover is iedereen het eens. Het jaareinde is dan ook het perfecte moment voor Audi om even terug te kijken, maar vooral ook vooruit te kijken. Naar 2021. In Road To The Top blikt Audi samen met Nafi Thiam zowel terug als vooruit.

In deze eerste roadmovie, Road To The Top, bijt Nafi Thiam de spits af. Nafi is al enkele jaren de perfecte Audi ambassadrice die de filosofie van het merk in eigen persoon vereenzelvigt: topprestaties neerzetten.

Audi volgt in dit poëtisch portret het parcours en het verhaal van Nafi. Van waar het allemaal voor haar begon tot aan de doelen die noodgedwongen werden uitgesteld naar 2021. Nafi geeft een inkijk in haar leven. In dat van op de piste en dat van ernaast. Hoe beleefde ze de lockdown? Hoe ziet Nafi zichzelf als topatlete? Zit er nog meer in voor haar na die gouden plak in Rio? En wat na haar sportcarrière? Nafi Thiam neemt ons onder andere mee naar de universiteit van Luik en doet ons mee dromen van een nieuwe medaille in Tokio…

The Breakfast Club en Prophets sloegen voor dit Audi project de handen in elkaar. Met een puur en eerlijk portret als resultaat. Ongetwijfeld het eerste in een lange reeks. Wordt vervolgd.

Client: Audi

Contacts: Stef Sleurs, Sofie Luyckx

Agency: Prophets
Creative Director: Sam De Win
Creatives: Ivan Moons, Wouter Huyge
Motion designer : Laurens Maes
Strategy: Bram Cappaert
Account Team :  Nathalie Vergught, Ena Stevens
Production: The Breakfast Club
Director: Kurt De Leyer

Prophets is een gerenommeerd full-service marketing- en communicatiebureau met een sterk digitaal DNA dat werd opgericht in 2004. Meer dan 60 creatieve marketeers helpen toonaangevende merken met het vormgeven van de customer journey van hun klanten. Prophets werkt vanuit Antwerpen en Brussel voor klanten zoals Audi, Proximus, Barco, Sodexo, Q8, Crelan, DKV, Partena, SEAT, Port of Antwerp, Toerisme Vlaanderen, de Europese Commissie, Federal-Mogul, Securitas en nog vele anderen.