Audi laat bioscoopbezoekers zinderen in allereerste 4DX-spot

Audi laat bioscoopbezoekers zinderen in allereerste 4DX-spot

Ga je dezer dagen naar de nieuwe Star Wars kijken, dan mag je je nog voor het begin van de film aan een gezonde dosis spanning verwachten. Audi Sport verrast de Belgische bioscoopbezoekers namelijk op een spectaculaire autorit in 4DX. Een primeur in België.

 

Duizelingwekkende 4DX-bioscoopervaring

Dankzij geavanceerde bewegende stoelen en wind-, licht- en misteffecten in de bioscoopzaal, waan je je tijdens de spot aan boord van één van de racende Audi RS-modellen.

“Niets gaat boven het  adrenalinegevoel wanneer een auto met 610 pk een reeks haarspeldbochten bedwingt. Die sensatie kunnen we nu overbrengen aan het groter publiek dankzij de 4DX-bioscooptechnologie”, zegt Sofie Luyckx, PR Manager Audi. “We zijn dan ook erg enthousiast over deze nieuwe Audi-spot.”

De 4DX-spot is te zien en vooral te ervaren vanaf 20 december in Kinepolis Brussel, Kinepolis Antwerpen en Pathé Charleroi.

Voor het concept en de productie van de virtuele spot bundelden Brightfish, de regie voor bioscoopreclame in België en het communicatiebureau Prophets hun krachten.

 

Over Prophets

Prophets is een gerenommeerd full-service marketing- en communicatiebureau met een sterk digitaal DNA dat werd opgericht in 2004. Meer dan 60 creatieve marketeers helpen toonaangevende merken met het vormgeven van de customer journey van hun klanten. Prophets werkt vanuit Antwerpen en Brussel voor klanten zoals Audi, Proximus, Barco, Sodexo, Q8, Crelan, DKV, Partena, SEAT, Port of Antwerp, Toerisme Vlaanderen, de Europese Commissie, Federal-Mogul, Securitas en nog vele anderen.

Prophets
Mechelsesteenweg 64 Bus 301
B-2018 Antwerpen

A. Reyerslaan 70
B-1030 Brussel