AVR & Prophets gaan voor een duurzame samenwerking.

De Nederlandse AVR groep, toonaangevend in duurzame ‘waste to energy’ oplossingen, met centrales nabij Rotterdam en Duiven, schonk na een internationale pitch haar vertrouwen aan Prophets.

De ambitie: het AVR verhaal actualiseren en Europees uitdragen naar diverse doelgroepen. De samenwerking resulteert alvast in een nieuwe positionering, content strategie, bedrijfsfilm, brochure en website waarin alles mooi samen komt.

Prophets is een gerenommeerd full-service marketing- en communicatiebureau met een sterk digitaal DNA dat werd opgericht in 2004. Meer dan 60 creatieve marketeers helpen toonaangevende merken met het vormgeven van de customer journey van hun klanten. Prophets werkt vanuit Antwerpen en Brussel voor klanten zoals Audi, Proximus, Barco, Sodexo, Q8, Crelan, DKV, Partena, SEAT, Port of Antwerp, Toerisme Vlaanderen, de Europese Commissie, Federal-Mogul, Securitas en nog vele anderen.