AVR & Prophets gaan voor een duurzame samenwerking.

De Nederlandse AVR groep, toonaangevend in duurzame ‘waste to energy’ oplossingen, met centrales nabij Rotterdam en Duiven, schonk na een internationale pitch haar vertrouwen aan Prophets.

De ambitie: het AVR verhaal actualiseren en Europees uitdragen naar diverse doelgroepen. De samenwerking resulteert alvast in een nieuwe positionering, content strategie, bedrijfsfilm, brochure en website waarin alles mooi samen komt.

Over Prophets (becoming iO)

Prophets (becoming iO) is een gerenommeerd full-service marketing- en communicatiebureau met een sterk digitaal DNA dat werd opgericht in 2004. Meer dan 60 creatieve marketeers helpen toonaangevende merken — zoals Audi, Proximus, Barco, Port of Antwerp, en Toerisme Vlaanderen — met het vormgeven van de customer journey van hun klanten. Sinds 2019 maakt Prophets deel uit van iO, het creatieve en digitale powerhouse met meer dan 1500 experts in marketing, technologie, strategie, content, en creatie.