Barco stelt merk scherp met Prophets

Na een internationale marktbevraging en merkoefening hebben Barco en Prophets elkaar gevonden. Barco is wereldwijd actief en toonaangevend in visualisatie- en collaboratietechnologie voor verschillende sectoren: entertainment, enterprise en healthcare.

2016 was voor Barco al een belangrijk jaar met de opening van een nieuw hoofdkantoor ‘One Campus’ in Kortrijk, en de komst van nieuwe CEO Jan De Witte. Om tegemoet te komen aan een steeds intelligenter productportfolio, is ook het merk zelf nu toe aan een strategische en creatieve update.

De samenwerking met Prophets ging ondertussen al van start, en omvat de merkpositionering en invulling voor alle markten, over diverse kanalen heen.

Prophets is een 360°-marketing- en communicatiebureau met een sterk digitaal DNA, dat bestaat sinds 2004. Met een team van meer dan 60 creatieve marketeers helpt het bureau toonaangevende merken met het doorgronden van hun customer journey. Vanuit Antwerpen en Brussel werkt het agentschap voor Audi, Crelan, Q8, Barco, Sodexo, MIVB, DKV, de Europese Commissie, Generali, Federal-Mogul, Nucleair Forum en vele anderen.

Reyerslaan 70
B-1030 Brussel