Lidl Belux kiest blended agency iO als digitale partner  

Lidl Belux kiest blended agency iO als digitale partner  

Na een korte maar intensieve pitch vertrouwt Lidl Belux zijn digitale marketing en campaigning toe aan iO.

18 maart 2024
Doyen Auto: op weg naar een ambitieuze digitale transformatie met iO 

Doyen Auto: op weg naar een ambitieuze digitale transformatie met iO 

Doyen Auto en blended agency iO sloegen de handen in elkaar om een nieuwe digitale architectuur te ontwikkelen.

13 maart 2024

Q8 lanceert vernieuwde loyalty app met hybride brandcampagne van iO  

Q8 lanceert vernieuwde loyalty app met hybride brandcampagne van iO  

iO's creaties maken merkbelofte van Q8 waar 

12 maart 2024

iO verwelkomt Martine Lemans als Managing Director van de Consultancy-divisie in Nederland

iO verwelkomt Martine Lemans als Managing Director van de Consultancy-divisie in Nederland

Voormalig directeur van Media.Monks brengt meer dan 10 jaar ervaring in operations en teambuilding naar iO 

7 maart 2024

Manna boost merkbewustzijn met een knipoog 

Manna boost merkbewustzijn met een knipoog 

iO’s creatieve campagne geeft sauzenfabrikant een sympatieke ‘smoel’  

26 februari 2024

iO helpt KNMI ook in 2024 om Nederland veilig te houden op vlak van weer en klimaat 

iO helpt KNMI ook in 2024 om Nederland veilig te houden op vlak van weer en klimaat 

KNMI en iO introduceren dataportaal met klimaatscenario’s 

19 februari 2024

Twee topexperts van iO winnen opnieuw exclusieve Sitecore MVP Award 2024

Twee topexperts van iO winnen opnieuw exclusieve Sitecore MVP Award 2024

Ook in 2024 winnen Rob Habraken en Jeroen Breuer van blended agency iO de Most Valuable Professional Award van Sitecore. Beiden beantwoorden ze aan Sitecore’s hoogste eisen van kennis, expertise én engagement met de community.  

14 februari 2024

Onderzoek van blended agency iO brengt kansen voor lokale groei in kaart 

Onderzoek van blended agency iO brengt kansen voor lokale groei in kaart 

Banken, supermarkten en car dealers scoren ondermaats op zichtbaarheid in zoekmachines

13 februari 2024

4 op 10 Belgen zijn digitaal kwetsbaar  

4 op 10 Belgen zijn digitaal kwetsbaar  

Blended agency iO zet in op e-inclusie. 

7 februari 2024

iO stelt Marco Merola aan als Managing Director voor Campus Herentals 

iO stelt Marco Merola aan als Managing Director voor Campus Herentals 

Het management van de iO-campus in Herentals wordt vanaf 2024 geleid door Marco Merola. 

18 januari 2024

Contacteer ons

TST_8098.jpg

Roel Van Aelst

Marketing & Communication Director, iO

Over iO

iO is een blended agency. Wij brengen talent in marketing, technologie, content, strategie en creatie samen. Met ‘experience is everything’ als overtuiging helpen we onze klanten hun doelgroep een rijke en relevante merkbeleving te bieden. Zo konden we sterke merken als Audi, Brussels Airport, Efteling, Eneco, Fiberklaar en Worldline al helpen groeien.

iO werd opgericht in 2005 en opereert lokaal en internationaal in opdracht van bedrijven, organisaties en overheden vanuit onze verschillende campussen in België, Nederland, Zweden, Denemarken en Bulgarije.