Brussels Airport Company kijkt vol vertrouwen vooruit met Prophets

Na competitie vatte Brussels Airport ruim een jaar geleden een intern communicatietraject aan met Prophets als reisgenoot. Recent werd een eerste belangrijke projectbestemming bereikt, met de lancering van de bedrijfsstrategie voor de komende 5 jaar. Prophets tekende daarbij voor de communicatieve vertaalslag van de strategie en de multimediale uitwerking.

Eerder dit jaar stond Prophets ook in voor de crisiswebsite voor passagiers die in de dagen na de aanslag van 22/03 werd gelanceerd.

Prophets is een 360°-marketing- en communicatiebureau met een sterk digitaal DNA, dat bestaat sinds 2004. Met een team van meer dan 60 creatieve marketeers helpt het bureau toonaangevende merken met het doorgronden van hun customer journey. Vanuit Antwerpen en Brussel werkt het agentschap voor Audi, Crelan, Q8, Barco, Sodexo, MIVB, DKV, de Europese Commissie, Generali, Federal-Mogul, Nucleair Forum en vele anderen.

Reyerslaan 70
B-1030 Brussel