Brussels Airport Company kijkt vol vertrouwen vooruit met Prophets

Na competitie vatte Brussels Airport ruim een jaar geleden een intern communicatietraject aan met Prophets als reisgenoot. Recent werd een eerste belangrijke projectbestemming bereikt, met de lancering van de bedrijfsstrategie voor de komende 5 jaar. Prophets tekende daarbij voor de communicatieve vertaalslag van de strategie en de multimediale uitwerking.

Eerder dit jaar stond Prophets ook in voor de crisiswebsite voor passagiers die in de dagen na de aanslag van 22/03 werd gelanceerd.

Prophets is een gerenommeerd full-service marketing- en communicatiebureau met een sterk digitaal DNA dat werd opgericht in 2004. Meer dan 60 creatieve marketeers helpen toonaangevende merken met het vormgeven van de customer journey van hun klanten. Prophets werkt vanuit Antwerpen en Brussel voor klanten zoals Audi, Proximus, Barco, Sodexo, Q8, Crelan, DKV, Partena, SEAT, Port of Antwerp, Toerisme Vlaanderen, de Europese Commissie, Federal-Mogul, Securitas en nog vele anderen.

A. Reyerslaan 70
B-1030 Brussel