Crelan kiest Prophets

Na een competitie begeleid door Pitchpoint, vertrouwt de bankverzekeraar Crelan haar volledige communicatie toe aan Prophets.  De opdracht omvat de strategische merkpositionering en de realisatie van zowel on- als offline campagnes.

Frank Van Hees, Hoofd Marketingcommunicatie van Crelan:
‘Prophets heeft ons overtuigd met een sterk inzicht in de uitdagingen waarmee banken vandaag de dag kampen. De creatieve voorstellen waren sterk, maar daarnaast stelde Prophets een strategisch onderbouwde aanpak voor die veel verder ging dan puur ‘campaigning’. Dat maakt dat Prophets zeker de juiste partner is om de komende jaren mee te bouwen aan ons merk.'

Björn Joos, partner van Prophets:
'Crelan is ongetwijfeld één van de mooiste merken binnen de bankensector. Als relatief nieuw ‘merk’ kan het steunen op een sterke geschiedenis waarin de klant steeds centraal heeft gestaan. Haar coöperatieve verankering is daarvan het mooiste bewijs. We zijn dan ook bijzonder blij dat we het merk verder vorm kunnen geven en kunnen meebouwen aan de toekomst van Crelan.'

 

Contacteer ons

Björn Joos

Partner

Published with Prezly