DKV speelt op zeker met Prophets.

Na een strategische en creatieve pitch koos DKV, marktleider op het vlak van private ziekteverzekeringen, een nieuw bureau.

Voortaan verzekert Prophets de communicatie, met het oog op verjonging en verdere digitalisering van het merk, haar productinnovaties en een verbeterde klantenervaring.

Sandrine Swolfs
, Marketing & Customer Experience Director bij DKV:

“DKV heeft een aantal jaren geleden de digitale bocht genomen. Onze communicatiestrategie is mee geëvolueerd naar een hoofdzakelijk digitale aanpak. We zochten een agentschap dat sterk digitaal verankerd is, zodat we op meer innoverende, doordringende en performante wijze kunnen communiceren met onze jongere doelgroepen. Prophets heeft onze noden goed begrepen en ons voorstellen bezorgd die perfect overeenkwamen met onze doelstellingen. “

Laetitia Toth, Senior Brand & Customer Experience Manager bij DKV:

“Een pertinente strategie is een cruciaal vertrekpunt. De creatieve ideeën van Prophets om deze strategie luchtig maar zonder verlies aan inhoud te kunnen vertalen naar onze specifieke doelgroepen gaven de doorslag in onze keuze.”

De eerste resultaten van de samenwerking, waaraan ook Mountainview (web development en digital media planning) & Clicktrust (Performance marketing) meewerken worden zeer binnenkort gelanceerd.

Prophets is een 360°-marketing- en communicatiebureau met een sterk digitaal DNA, dat bestaat sinds 2004. Met een team van meer dan 60 creatieve marketeers helpt het bureau toonaangevende merken met het doorgronden van hun customer journey. Vanuit Antwerpen en Brussel werkt het agentschap voor Audi, Crelan, Q8, Barco, Sodexo, MIVB, DKV, de Europese Commissie, Generali, Federal-Mogul, Nucleair Forum en vele anderen.

Reyerslaan 70
B-1030 Brussel