Een nieuw record voor Prophets: 7 awards in 1 maand

Wij zijn ongelooflijk trots om aan te kondigen dat de iBeacon-app ‘Bring Rubens back to life’, ontwikkeld voor het Rubenshuis, in oktober maar liefst zeven keer in de prijzen is gevallen, zowel nationaal als internationaal. Jury’s van over de hele wereld zijn vol lof over onze iBeacon-app: niet alleen omdat het de eerste in zijn soort was in Europa, maar vooral omwille van de relevante manier waarop de technologie is toegepast.

Op 16 oktober gingen we naar huis met de IAB MIXX GOLD AWARD in de categorie ‘Best Mobile Experience’.

Enkele dagen daarvoor mochten we al 6 LOVIE AWARDS in ontvangst nemen: de Gold award & Publieksprijs voor ‘Connected products’, de Gold award voor ‘Mobile utilities & services’ en de Silver award & Publieksprijs voor ‘Education & reference’.

Over Prophets (becoming iO)

Prophets (becoming iO) is een gerenommeerd full-service marketing- en communicatiebureau met een sterk digitaal DNA dat werd opgericht in 2004. Meer dan 60 creatieve marketeers helpen toonaangevende merken — zoals Audi, Proximus, Barco, Port of Antwerp, en Toerisme Vlaanderen — met het vormgeven van de customer journey van hun klanten. Sinds 2019 maakt Prophets deel uit van iO, het creatieve en digitale powerhouse met meer dan 1500 experts in marketing, technologie, strategie, content, en creatie.