Dubbel goud en dubbel zilver voor Prophets op W3 awards.

Ook dit jaar slaagt Prophets er in om op de International W3 awards (NY) in de prijzen te vallen.

  • Gold 'best in show' award voor de #flandersforfoodies videoportretten van Vlaamse Topchefs (Toerisme Vlaanderen Internationaal).
  • Gold & Silver voor Krumb (een eigen innovatie) in de categorieën social apps & navigatie.
  • Silver voor Kerknet in de categorie web.

Krumb heeft ondertussen ook een nominatie voor de Lovie Awards (UK) op zak, na eerder deze zomer in Frankrijk bekroond te worden met de "French Tech Culture" prix spécial.

Over Prophets (becoming iO)

Prophets (becoming iO) is een gerenommeerd full-service marketing- en communicatiebureau met een sterk digitaal DNA dat werd opgericht in 2004. Meer dan 60 creatieve marketeers helpen toonaangevende merken — zoals Audi, Proximus, Barco, Port of Antwerp, en Toerisme Vlaanderen — met het vormgeven van de customer journey van hun klanten. Sinds 2019 maakt Prophets deel uit van iO, het creatieve en digitale powerhouse met meer dan 1500 experts in marketing, technologie, strategie, content, en creatie.

Prophets (becoming iO)
AXA Building
Grote Steenweg 214 bus 9
2600 Berchem

Solaris Building
Chaussée de La Hulpe 120
1000 Brussels