Expect More van Prophets

Na een pitch onder zes agentschappen koos Thomas More voor Prophets voor de facelift van hun merkidentiteit en de eerstvolgende rekruteringscampagne.

De afgelopen drie jaar werd vooral geïnvesteerd in de naamsbekendheid van de jonge fusiehogeschool. Nu de hogeschoolnaam voldoende gekend is, lijkt de tijd rijp om te laten zien waar ze voor staat. Dat betekent: zowel het hoofdmerk en de baseline “expect more” verder invullen, als de opleidingen meer smoel geven. Prophets begint met het opfrissen van het merk, het versterken van de eigen identiteit van alle opleidingen, om tegen eind van het jaar de eerste online en offline acties van de geïntegreerde scholierencampagne uit te rollen.

Prophets is een gerenommeerd full-service marketing- en communicatiebureau met een sterk digitaal DNA dat werd opgericht in 2004. Meer dan 60 creatieve marketeers helpen toonaangevende merken met het vormgeven van de customer journey van hun klanten. Prophets werkt vanuit Antwerpen en Brussel voor klanten zoals Audi, Proximus, Barco, Sodexo, Q8, Crelan, DKV, Partena, SEAT, Port of Antwerp, Toerisme Vlaanderen, de Europese Commissie, Federal-Mogul, Securitas en nog vele anderen.

A. Reyerslaan 70
B-1030 Brussel