Expect More van Prophets

Na een pitch onder zes agentschappen koos Thomas More voor Prophets voor de facelift van hun merkidentiteit en de eerstvolgende rekruteringscampagne.

De afgelopen drie jaar werd vooral geïnvesteerd in de naamsbekendheid van de jonge fusiehogeschool. Nu de hogeschoolnaam voldoende gekend is, lijkt de tijd rijp om te laten zien waar ze voor staat. Dat betekent: zowel het hoofdmerk en de baseline “expect more” verder invullen, als de opleidingen meer smoel geven. Prophets begint met het opfrissen van het merk, het versterken van de eigen identiteit van alle opleidingen, om tegen eind van het jaar de eerste online en offline acties van de geïntegreerde scholierencampagne uit te rollen.

Over Prophets

Prophets is een 360°-marketing- en communicatiebureau met een sterk digitaal DNA, dat bestaat sinds 2004. Met een team van meer dan 60 creatieve marketeers helpt het bureau toonaangevende merken met het doorgronden van hun customer journey. Vanuit Antwerpen en Brussel werkt het agentschap voor Audi, Crelan, Q8, Barco, Sodexo, MIVB, DKV, de Europese Commissie, Generali, Federal-Mogul, Nucleair Forum en vele anderen.

Prophets
Mechelsesteenweg 64 Bus 301
B-2018 Antwerpen

Reyerslaan 70
B-1030 Brussel