Injectie van nieuw talent bij Prophets.

Als dat hier nog lang gaat duren, dan zorgen we zélf voor een injectie, dachten we bij Prophets. Daarom prikten we de voorbije maanden verschillende interviews, met als resultaat een fikse daling van het aantal openstaande vacatures: 10 nieuwe collega’s binnen de Prophets-bubbel. Voorlopig wel nog grotendeels op afstand.

Februari 2021

Lucas Ventura – Project manager
​Naar ‘t schijnt wordt Lucas hy-per-nerveus als zijn smartphone een slecht bereik heeft. Wonder boven wonder: van dit kwaaltje is hij verlost sinds hij bij Prophets tekende. Bij z’n aanwerving kreeg hij van ons een abonnement bij de beste provider van België. Iedereen content.

Maart 2021

Felix Dumitrascu – Back-end developer
​Wat krijg je als je evenveel skills hebt voor cocktails shaken als voor websites bouwen? Dan giet je liters code uit je mouw alsof het niets is. En dat doet Felix als de beste. In de kleine lettertjes van zijn contract staat trouwens dat hij verplicht achter de bar staat op alle toekomstige Prophets-feestjes (sorry, Felix!).

Claire Eyberg - Account executive
​Ook Claire (ex-Havas Brussels) is altijd te vinden voor een gezellig feestje. In the old days, welteverstaan. In afwachting van betere tijden zorgt ze voor briefings die de creatieve groove meteen op gang brengen.

Anouchka Hendrickx – Account manager
​Anouchka krijg je meteen op de dansvloer als ze de sound van de fifties en sixties hoort. Kilometers ervaring deed ze op bij Plan.Net (Serviceplan) en Your Agency (Emakina Group) … en ondertussen al helemaal in cruise control bij Prophets.

Maxime Andrien – Creative
​Maxime (ex-TBWA, BBDO, Publicis) is ervan overtuigd dat hij betere koffie zet dan het brouwsel uit onze automaat. Daarvoor roostert hij thuis zijn eigen boontjes. Prima, Maxime! Bij deze ben je benoemd tot Chief Creative Barista in charge voor het hele bureau in Brussel. De briefing volgt binnenkort.

April 2021

Frederik Maes – Senior copywriter
​Frederik (ex-Air, Wunderman Thompson) heeft z’n koffie graag sterk, met een heel klein beetje melk. Als jongen van de kust had hij een romantisch beeld van het leven op zee. Tot hij tijdens een visserstripje volledig knock-out ging. Toen werd hij copywriter. Gelukkig schrijft hij beter dan hij vist.

Mei 2021

Lucas Englebert – Project manager
​Of Lucas (ex-Niboo, Idweaver, Whitefox Agency) al eens graag een makreeltje aan de haak slaat, daarvan zijn we nog niet of de hoogte. Wel weten we dat hij zich voortaan als project manager vastbijt in onze websiteprojecten. We wensen hem een goeie online vangst.

Nisrine Dribi – Account executive
​We hebben Nisrine (ex-Parfums Christian Dior, Louis Vuitton) moeten beloven dat we geen teambuilding op een vissersboot zullen organiseren. We twijfelen nog. We zijn wel zeker van onze keuze voor Nisrine als onze enthousiaste nieuwe account executive.

Korhan Kale - Senior back-end developer Drupal
​Van teambuildings gesproken … nu de coronamaatregelen volop aan het versoepelen zijn, wordt het tijd om hierover na te denken. Korhan (ex-Emakina, Idweaver) heeft alvast chance: hij zal hier niet zo lang op moeten wachten als de andere newbees. Maar da’s natuurlijk het voordeel als je als een van de laatsten aankomt.

Theodoros Suliotis - Senior back-end developer
​Voor Theodoros (ex-Emakina, Idweaver) zal die teambuilding ook als geroepen komen. Ondertussen kwamen er al zoveel collega’s bij, hoe hou je die anders allemaal uit elkaar? ’t Schijnt dat Theodoros overigens vrij makkelijk te herkennen valt: hij draagt altijd een petje.

Over Prophets (becoming iO)

Prophets (becoming iO) is een gerenommeerd full-service marketing- en communicatiebureau met een sterk digitaal DNA dat werd opgericht in 2004. Meer dan 60 creatieve marketeers helpen toonaangevende merken — zoals Audi, Proximus, Barco, Port of Antwerp, en Toerisme Vlaanderen — met het vormgeven van de customer journey van hun klanten. Sinds 2019 maakt Prophets deel uit van iO, het creatieve en digitale powerhouse met meer dan 1500 experts in marketing, technologie, strategie, content, en creatie.