Met Prophets positioneert DKV zich als de dagelijkse partner in gezondheid

Uiteraard is DKV meer dan tevreden met zijn rol als de uitverkoren verzekeraar van zoveel Belgen, maar met de hulp van Prophets wil de marktleider voor individuele zorgverzekeringen zich bovendien positioneren als dé dagelijkse partner in gezondheid.

Het digitale agency Prophets ontwikkelde een gloednieuwe campagne, gericht op die kleine dagelijkse dingen die goed zijn voor onze gezondheid.

In een tv-spot en 3 korte online videoclips wordt DKV deel van het leven van een Belgische familie die geniet van een goede gezondheid, en dat in een waaier aan situaties en dagdagelijkse activiteiten.

Een tuinfeest met lachende kinderen, een rondje joggen met het gezin of een work-out met vrienden: elke scène weerspiegelt een stukje van het dagelijkse leven en onderstreept het belang van goed leven om gezond te blijven.

• Client : DKV Belgium
  • Contacts : Laetitia Toth, Sandrine Swolfs
  • Agency : Prophets
  • Creative Director : Sam De Win
  • Creation : Stijn de Schryver, Jérôme Lefebvre, Fabio Angelo Cipriano, Jean-François Dooms
  • Design: Paul Joly
  • Strategy : Dennis Snijders, Bram Cappaert
  • Account Team : Amber Verberckmoes, Severine Vanoirbeek
  • Production: Fledge

Over Prophets (becoming iO)

Prophets (becoming iO) is een gerenommeerd full-service marketing- en communicatiebureau met een sterk digitaal DNA dat werd opgericht in 2004. Meer dan 60 creatieve marketeers helpen toonaangevende merken — zoals Audi, Proximus, Barco, Port of Antwerp, en Toerisme Vlaanderen — met het vormgeven van de customer journey van hun klanten. Sinds 2019 maakt Prophets deel uit van iO, het creatieve en digitale powerhouse met meer dan 1500 experts in marketing, technologie, strategie, content, en creatie.