Nieuw volk bij Prophets.

De zomermaanden rustig? Toch niet bij Prophets. In juli vonden alweer 4 sympathieke collega’s de weg naar onze kantoren.

Dennis Snijders - Strategy Director
Na 4 jaar bij de verre buren van Wunderman Thompson – eerst als Strategic Business lead, daarna als Strategy Director – brengt Dennis heel wat ervaring mee rond brand, digital & customer experience. ‘t Schijnt trouwens dat de buren van Dennis al langer zeer tevreden zijn. Terecht, want Dennis is een sympathieke gast.

Joren Lauryssen – Full Stack Developer
Nadat hij de voorbije jaren bij verschillende start-ups werkte, is Joren sinds kort aan de slag als developer in de kantoren van Prophets in Antwerpen. Zijn buren reageren alvast opgelucht. Joren is namelijk ook een fervent drummer. Na de hele thuiswerkperiode kunnen die mensen ein-de-lijk eens genieten van een rustige zomer.

Anne Jouan – Front-end Developer
Anne komt oorspronkelijk uit Frankrijk, maar woont ondertussen al 11 jaar in België. Na enkele jaren als freelancer en bij bureaus vond ze haar nieuwe stek op onze Campus in Brussel. Ook goed nieuws voor collega’s die al dan niet blind getrouwd in het huwelijksbootje stappen: als hobby maakt Anne fotoreportages op trouwfeesten.

Mathilda Marchand – Account Executive
Pas van de schoolbanken, en meteen een fijne job bij Prophets. Mathilda doet het toch maar. Momenteel is ze al stevig aan het lobbyen voor een “office cat”. Topidee: wie z’n briefing niet op tijd af heeft, maakt de kattenbak schoon.

Prophets is een gerenommeerd full-service marketing- en communicatiebureau met een sterk digitaal DNA dat werd opgericht in 2004. Meer dan 60 creatieve marketeers helpen toonaangevende merken met het vormgeven van de customer journey van hun klanten. Prophets werkt vanuit Antwerpen en Brussel voor klanten zoals Audi, Proximus, Barco, Sodexo, Q8, Crelan, DKV, Partena, SEAT, Port of Antwerp, Toerisme Vlaanderen, de Europese Commissie, Federal-Mogul, Securitas en nog vele anderen.