Nieuwe lading profeten bij Prophets

2019 voorspelt veel goeds bij Prophets, want recent kwamen er nog 8 nieuwe collega’s bij voor beide teams in Antwerpen en Brussel. Dat Prophets een snelgroeiende onderneming is, werd trouwens voor het vierde jaar op rij in de verf gezet met een nominatie voor de Trends Gazellen. Maar wie zijn de nieuwe profeten eigenlijk?

Talitha Dehaene, voorheen bekend als ‘het Vlaamse Gevaar’ bij het Amsterdamse Wayne Parker Kent, vervoegt de rangen als content conceptor. Thomas Vandenhouten – met naar eigen zeggen nog geen bijnaam – startte als copywriter na zijn omzwervingen in Nieuw-Zeeland en een eerdere carrière bij het marketingbureau van Colruyt Group. Pieter-Jan Fraussen, alias ‘Pie-jay’, ruilde Dallas in voor Prophets als Art Director.

In het accountteam verwelkomen we opnieuw accountmanager Sarah Ladam – terug van weggeweest en helemaal klaar om Sodexo, DKV en AGC in goede banen te leiden. Als account executive startte Florent de Deken, beter bekend als de ‘Flokie’ van bij Leo Burnett.

Timothy Van den Brande ruilde C-Value Cronos in voor Prophets om het team als Project Manager te versterken. Daarnaast heette Prophets recent ook enkele juniors van harte welkom: Leen Holsbeek als junior campaign marketer en Alex van Daalen als junior developer.

Met deze stevige versterking wil Prophets zijn klanten nog beter servicen.

Prophets is een 360°-marketing- en communicatiebureau met een sterk digitaal DNA, dat bestaat sinds 2004. Met een team van meer dan 60 creatieve marketeers helpt het bureau toonaangevende merken met het doorgronden van hun customer journey. Vanuit Antwerpen en Brussel werkt het agentschap voor Audi, Crelan, Q8, Barco, Sodexo, MIVB, DKV, de Europese Commissie, Generali, Orange, Federal-Mogul, Nucleair Forum en vele anderen.

Reyerslaan 70
B-1030 Brussel