Peter Clijsters versterkt Prophets

Peter Clijsters startte maandag 16 januari bij Prophets.

Als Digital Production Manager neemt hij de leiding over de online productie-studio. Met passie voor innovatieve projecten zal hij de technologische competenties van het team aanscherpen en verder uitbouwen.

Peter is reeds meer dan 10 jaar werkzaam in de interactieve sector bij onder andere These Days, McCann Erickson en Duval Guillaume.

Prophets kijkt 2012 met vertrouwen tegemoet dankzij enkele nieuwe klanten.

Voor hen zal Prophets zowel strategisch advies leveren, geïntegreerde campagnes creëren en web applicaties ontwikkelen.

Over Prophets (becoming iO)

Prophets (becoming iO) is een gerenommeerd full-service marketing- en communicatiebureau met een sterk digitaal DNA dat werd opgericht in 2004. Meer dan 60 creatieve marketeers helpen toonaangevende merken — zoals Audi, Proximus, Barco, Port of Antwerp, en Toerisme Vlaanderen — met het vormgeven van de customer journey van hun klanten. Sinds 2019 maakt Prophets deel uit van iO, het creatieve en digitale powerhouse met meer dan 1500 experts in marketing, technologie, strategie, content, en creatie.