Peter Clijsters versterkt Prophets

Peter Clijsters startte maandag 16 januari bij Prophets.

Als Digital Production Manager neemt hij de leiding over de online productie-studio. Met passie voor innovatieve projecten zal hij de technologische competenties van het team aanscherpen en verder uitbouwen.

Peter is reeds meer dan 10 jaar werkzaam in de interactieve sector bij onder andere These Days, McCann Erickson en Duval Guillaume.

Prophets kijkt 2012 met vertrouwen tegemoet dankzij enkele nieuwe klanten.

Voor hen zal Prophets zowel strategisch advies leveren, geïntegreerde campagnes creëren en web applicaties ontwikkelen.

Prophets is een gerenommeerd full-service marketing- en communicatiebureau met een sterk digitaal DNA dat werd opgericht in 2004. Meer dan 60 creatieve marketeers helpen toonaangevende merken met het vormgeven van de customer journey van hun klanten. Prophets werkt vanuit Antwerpen en Brussel voor klanten zoals Audi, Proximus, Barco, Sodexo, Q8, Crelan, DKV, Partena, SEAT, Port of Antwerp, Toerisme Vlaanderen, de Europese Commissie, Federal-Mogul, Securitas en nog vele anderen.

A. Reyerslaan 70
B-1030 Brussel