Prophets & Dag Allemaal zijn beste buren.

Buren, je hebt er van soorten… Maar net zoals er zure buren zijn, kun je evengoed een opperbeste buur getroffen hebben. In elk geval valt er over buren héél wat te vertellen.

Dag Allemaal verdiept zich dan ook de komende weken volop in dit boeiend fenomeen, en gaat tegelijk op zoek naar "de beste buur".

Op www.dagallemaal.be/bestebuur kan iedereen zijn of haar beste buur nomineren, en zo kans maken op een superdeluxe buurtfeest.

Voor deze geïntegreerde campagne klopte de Persgroep aan bij Prophets, die samen met de Vloer op zoek gaan naar de allerbeste buur van Vlaanderen.

Prophets is een gerenommeerd full-service marketing- en communicatiebureau met een sterk digitaal DNA dat werd opgericht in 2004. Meer dan 60 creatieve marketeers helpen toonaangevende merken met het vormgeven van de customer journey van hun klanten. Prophets werkt vanuit Antwerpen en Brussel voor klanten zoals Audi, Proximus, Barco, Sodexo, Q8, Crelan, DKV, Partena, SEAT, Port of Antwerp, Toerisme Vlaanderen, de Europese Commissie, Federal-Mogul, Securitas en nog vele anderen.

A. Reyerslaan 70
B-1030 Brussel