Prophets animeert kersttrui voor Carrefour market

Woensdag 21 december 2016 — Onvergetelijke feesten? Die bestaan uit twee essentiële ingrediënten: lekker eten én aangenaam gezelschap. Geen toeval dus dat Prophets net die twee troeven uit de kast haalt op de eindejaarssite van Carrefour market.

Wil je vrienden of familie verrassen na een onvergetelijk 2016? Dan stuur je dit jaar gewoon een geanimeerde wenskaart van Carrefour market via mail of facebook. Op die animatie – een technisch hoogstandje van Prophets – komt je gepersonaliseerde eindejaarswens in breipatroon op een foute kersttrui voorbij.

Brei-jargon van experts

Samuel Joos, lead developer en brei-expert van Prophets: “De animatie op onze kersttrui is volledig gemaakt in HTML5. Het traditionele brei-effect hebben we bekomen door een aantal ‘shaders’ op de pixels te zetten, vergelijkbaar met een instagram-filter.”

Overheerlijke inspiratie

Op www.onvergetelijkefeesten.be, de eindejaarssite van Carrefour market, vind je naast het breiwerk ook een food-luik boordevol inspiratie: feestelijke recepten met wine pairing en filmpjes over hoe je smaakvol je gerecht dresseert.

Extra verrassing

Voor klanten die de animatiekaart hebben verstuurd voor 18 december, had Carrefour ook nog een verrassing in petto. Zij maakten kans op een Fuji Film Polaroid om de onvergetelijke feestmomenten op de gevoelige plaat vast te leggen. Voor 50 winnaars ligt deze Instax Camera deze week onder de kerstboom.

Je eigen persoonlijke wenskaart versturen kan nog tot 1/1 op www.onvergetelijkefeesten.be/video/intro.

Bekijk de homepage van www.onvergetelijkefeesten.be.
Overheerlijke inspiratie op al je mobile devices.