Prophets bedankt alles en iedereen voor Crelan

Donderdag 24 mei 2018 — Je staat er heus niet alleen voor in het leven. Er zijn altijd kennissen, vrienden en familie waarop je kan rekenen. Maar er is ook altijd de Crelan-agent die aan je zijde staat. Want Crelan is een bank die nog wél dichtbij de mensen staat. Een bank waar je kan binnenstappen en de kantoorhouder je bij naam kent.

Om die verbondenheid met de mensen te benadrukken en de verschillende financiële oplossingen die Crelan heeft in de verf te zetten, bedankt Prophets met een frisse radiocampagne iedereen - en vooral de Crelan-agent - die helpt om de dingen gedaan te krijgen. Want zonder renovatielening geen verbouwing, zonder woonkrediet geen nieuwe woning en zonder eco-energiefinanciering geen isolatiewerken. De Crelan-agent staat dus met beide voeten recht in het leven. En dat onderstreept de nieuwe baseline van Crelan eens te meer: Samen anders bankieren. Bedankt, Crelan.

CREDITS

Client: Crelan