Prophets breit vervolg aan succesvolle Crelan-campagne

Prophets breit vervolg aan succesvolle Crelan-campagne

Zo hoort een bank te zijn. Dat is de baseline die Prophets eind 2015 voor Crelan lanceerde, na de fusie van Centea en Landbouwkrediet. Vandaag diept Prophets die positionering verder uit met drie nieuwe tv-spots. Die moeten de kwaliteiten en de persoonlijke aanpak van de 660 Crelan-kantoorhouders sterk in de verf zetten.

 

Nu meer en meer banken volledig online gaan, werkt ook Crelan zijn digitale tools uit. Maar naast dat digitale luik kiest het ook bewust voor een uitgebreid kantorennetwerk, waarbij de zelfstandige agenten dicht bij hun klanten staan. Expertise, advies en klantenkennis … zijn dan ook stuk voor stuk eigenschappen van de kantoorhouders die in de nieuwe tv-spots centraal staan.

 

Sterk bankmerk

Met de tv-spots surft het nieuwe merk Crelan verder op het succes van de imagocampagne uit 2015. Die campagne zorgde ervoor dat Crelan 3 jaar eerder dan vooropgesteld de merkbekendheid van Centea en Landbouwkrediet oversteeg.

 

Kantoorhouder in de kijker

“Crelan onderscheidt zich van andere banken door een meer persoonlijke, menselijke aanpak: met directe communicatie, klantvriendelijke service … Het zijn net die Crelan-waarden van de kantoorhouder die we op een verrassende manier willen tonen met situaties uit het alledaagse leven. En dat doen we met frisse, eigentijdse spots,” aldus Guido Goffeau, creative director bij Prophets

Bekijk de derde tv-spot

Bekijk de tweede tv-spot

Bekijk de eerste tv-spot

Published with Prezly