Prophets doorbreekt de sleur voor Carrefour market

Donderdag 27 april 2017 — Voor de klanten van Carrefour market wordt elke dag voortaan een goeie dag. Hoe dat komt? Vanaf deze week gaan ze de strijd aan met de dagelijkse routine. En dat doen ze met vijf verschillende Doorbreek-de-sleur-kalenders. Digitale agenda’s boordevol slimme, nuttige, inspirerende of lekkere tips voor elke dag. Prophets stond in voor het digitaal concept, design en development van de campagnesite.

Nee, niet alweer een app, of zoveelste blog. De online Doorbreek-de-sleur-kalenders voeg je met een paar simpele muisklikken gewoon aan je eigen elektronische agenda toe. Om het even welke applicatie je gebruikt (iCall, Google Calendar, Outlook Calendar … ). Alle tips, recepten en reminders worden automatisch weergegeven op je smartphone of computer.

Online agenda's

Amaury Thomas, account director bij Prophets: “De doelgroep die Carrefour market wil bereiken is altijd wel te vinden voor nieuwe ideetjes en toffe inspiratie, zolang het niet te veel tijd vraagt. Daarom kozen we niet voor een zoveelste app die je nog moet downloaden. We delen onze lifehacks over food, lifestyle, hobby’s en entertainment via een tool die onze klant al volop gebruikt: een online agenda.”

Haal meer uit je dag

Wil je je humeur elke dag een boost geven? Dan kan dat voortaan met één van de vijf Doorbreek-de-sleur-kalenders: Elke dag 1 recept brengt variatie op tafel met promo- of seizoensproducten; Happy veggie maakt van je donderdag een veggiedag; Ik voel me goed! zit boordevol ideetjes om je goed in je vel te voelen; Gek doen is gezond stelt je al eens wat zots voor; en Samen is leuker! mag je niet missen als je graag wat volk uitnodigt.

Carrefour market broedt alvast op heel wat lifehacks voor een dagelijkse portie goed humeur. De sleur doorbreken kan op elkedageengoeiedag.be.