Prophets eert Sven Nys en zijn trouwe sponsor Crelan

Sven Nys rijdt zijn laatste seizoen. Crelan, al jaren zijn trouwe sponsor, vroeg aan Prophets om deze bijzondere gelegenheid niet onopgemerkt voorbij te laten gaan. Ze ontwikkelden samen met Sven de website Wijwarenerbij.beSven selecteerde persoonlijk zijn topmomenten en herinneringen. Ook zijn vader hielp mee het overzicht compleet te maken.

Sven roept al zijn fans op om ook hun herinneringen te delen. De fans met de tofste foto’s maken kans op een Meet & Greet tijdens de ‘Merci Sven’-show in het Sportpaleis op 5 en 6 maart 2016.

Naast een print- en POS-campagne ontwikkelde Prophets ook 3 exclusieve posters van Sven zijn favoriete momenten.

Herbeleef Svens topmomenten

Over Prophets (becoming iO)

Prophets (becoming iO) is een gerenommeerd full-service marketing- en communicatiebureau met een sterk digitaal DNA dat werd opgericht in 2004. Meer dan 60 creatieve marketeers helpen toonaangevende merken — zoals Audi, Proximus, Barco, Port of Antwerp, en Toerisme Vlaanderen — met het vormgeven van de customer journey van hun klanten. Sinds 2019 maakt Prophets deel uit van iO, het creatieve en digitale powerhouse met meer dan 1500 experts in marketing, technologie, strategie, content, en creatie.