Prophets en Audi testen Business Editions in real life.

Tot eind oktober zijn het weer de ‘Audi Business Days’. De ideale gelegenheid voor potentiële klanten om de innovatieve technologieën van het merk met de vier ringen uitgebreid op de proef te stellen tijdens een testrit bij hun Audi verdeler of in het Audi Contact Center. Prophets was de voorbije weken very busy met een teasercampagne met tv- en radiospots, banners, print en social posts.

De adaptieve rij-assistentie, park assist, intelligente aanraakschermen … Het zijn stuk voor stuk innovatieve technologieën die u het leven – tijdens en na het werk – makkelijker maken en die – geef toe – uw nieuwsgierigheid prikkelen. Daarom nodigen Audi en Prophets u uit om deze functies met eigen ogen te aanschouwen en grondig uit te testen, voor u uw volgende Audi bestelt.

Dit kan tot eind oktober tijdens de Audi Business Days bij uw Audi verdeler. Tijdens deze periode genieten klanten van uitzonderlijke voorwaarden op het Audi Business Edition gamma en op de Platinum Packs: rijkelijk uitgeruste pakketten die beschikbaar zijn op de modellen uit het C- en D-segment.

Client: Audi
​Contacts: Frédéric Hurchon, Marie Carranza
​Agency: Prophets
​CD: Sam De Win
​Creatie: Wouter Huyghe, Micha Symoens
​Account team: Nathalie Rots, Amaury Thomas
​Strategie: Tom Willemkens
​Productie: Initials LA
​Radio Production Company: Raygun
​Regisseur/fotograaf: Jef Boes

Over Prophets (becoming iO)

Prophets (becoming iO) is een gerenommeerd full-service marketing- en communicatiebureau met een sterk digitaal DNA dat werd opgericht in 2004. Meer dan 60 creatieve marketeers helpen toonaangevende merken — zoals Audi, Proximus, Barco, Port of Antwerp, en Toerisme Vlaanderen — met het vormgeven van de customer journey van hun klanten. Sinds 2019 maakt Prophets deel uit van iO, het creatieve en digitale powerhouse met meer dan 1500 experts in marketing, technologie, strategie, content, en creatie.