Prophets en Audi testen Business Editions in real life.

Tot eind oktober zijn het weer de ‘Audi Business Days’. De ideale gelegenheid voor potentiële klanten om de innovatieve technologieën van het merk met de vier ringen uitgebreid op de proef te stellen tijdens een testrit bij hun Audi verdeler of in het Audi Contact Center. Prophets was de voorbije weken very busy met een teasercampagne met tv- en radiospots, banners, print en social posts.

De adaptieve rij-assistentie, park assist, intelligente aanraakschermen … Het zijn stuk voor stuk innovatieve technologieën die u het leven – tijdens en na het werk – makkelijker maken en die – geef toe – uw nieuwsgierigheid prikkelen. Daarom nodigen Audi en Prophets u uit om deze functies met eigen ogen te aanschouwen en grondig uit te testen, voor u uw volgende Audi bestelt.

Dit kan tot eind oktober tijdens de Audi Business Days bij uw Audi verdeler. Tijdens deze periode genieten klanten van uitzonderlijke voorwaarden op het Audi Business Edition gamma en op de Platinum Packs: rijkelijk uitgeruste pakketten die beschikbaar zijn op de modellen uit het C- en D-segment.

Client: Audi
Contacts: Frédéric Hurchon, Marie Carranza
Agency: Prophets
CD: Sam De Win
Creatie: Wouter Huyghe, Micha Symoens
Account team: Nathalie Rots, Amaury Thomas
Strategie: Tom Willemkens
Productie: Initials LA
Radio Production Company: Raygun
Regisseur/fotograaf: Jef Boes

Prophets is een 360°-marketing- en communicatiebureau met een sterk digitaal DNA, dat bestaat sinds 2004. Met een team van meer dan 60 creatieve marketeers helpt het bureau toonaangevende merken met het doorgronden van hun customer journey. Vanuit Antwerpen en Brussel werkt het agentschap voor Audi, Crelan, Q8, Barco, Sodexo, MIVB, DKV, de Europese Commissie, Generali, Federal-Mogul, Nucleair Forum en vele anderen.

Reyerslaan 70
B-1030 Brussel