Prophets en Carrefour market roeren samen in de potten voor de feesten!

Prophets en Carrefour market zetten in op originaliteit voor de feestdagen. Op het menu? Een gerecht samengesteld door klanten en afgewerkt met de tips van enkele topchefs.

Na een wedstrijd waarin we de grootste bourgondiërs onder de Carrefour-klanten naar hun feestrecept vroegen, kozen we 10 winnaars die aan een exclusieve kookworkshop met professionele koks mochten deelnemen. Samen tilden ze hun feestmenu naar een nog hoger niveau.

Op een campagnesite kunnen bezoekers alle eindejaarsmenu’s ontdekken die door de klanten zelf werden samengesteld. De chefs verklappen in enkele filmpjes hun tips en technieken zodat iedereen zelf als een volleerde chef al deze gerechtjes perfect kan namaken.
Tegelijk is dit een uitstekende gelegenheid om een kijkje te nemen achter de schermen van de workshop.

Uiteraard vind je er ook tal van andere gevarieerde recepten waar je inspiratie uit kunt halen voor jouw eindejaarsmenu. Tot slot kun je er terecht voor culinaire tips die de consumenten met elkaar delen en filmpjes waarin chefs tips geven over de allermooiste producten.

Laat je inspireren voor al je culinaire projecten op www.ikhouvandefeesten.be

Prophets is een gerenommeerd full-service marketing- en communicatiebureau met een sterk digitaal DNA dat werd opgericht in 2004. Meer dan 60 creatieve marketeers helpen toonaangevende merken met het vormgeven van de customer journey van hun klanten. Prophets werkt vanuit Antwerpen en Brussel voor klanten zoals Audi, Proximus, Barco, Sodexo, Q8, Crelan, DKV, Partena, SEAT, Port of Antwerp, Toerisme Vlaanderen, de Europese Commissie, Federal-Mogul, Securitas en nog vele anderen.

A. Reyerslaan 70
B-1030 Brussel