Prophets en De Vloer gaan op Kempenkuur

Prophets en De Vloer gaan op Kempenkuur

In opdracht van Toerisme Kempen en de Provincie Antwerpen creëerden Prophets en De Vloer een campagne om de Kempen als toeristische bestemming te promoten. Alles draait daarbij om één krachtig nieuw begrip: de Kempenkuur. Een weekendje of midweek uitwaaien in de prachtige Kempen is immers dé manier om volledig te bekomen van het alledaagse jachten en jagen.

Om het begrip ‘Kempenkuur’ zo breed mogelijk Vlaanderen in te sturen, met zo weinig mogelijk middelen aan advertentieruimte, besloten Prophets en De Vloer om handig gebruik te maken van redactionele samenwerkingen (met Radio 2 en De Madammen), social media en een grappig spotje op facebook en Youtube.

In dit spotje wordt getest of een parkeerwachter, het zenuwslopende beroep bij uitstek, écht een Kempenkuur verdient. Facebook-gebruikers krijgen de kans om zichzelf of iemand die het écht verdient te belonen met een Kempenkuur door middel van een eenvoudig mechaniekje op kempenkuur.be. In de loop van de zomer zullen nog enkele top topical stuntjes volgen.

De campagne werd ook doorgetrokken in traditionele advertenties en materiaal voor brochures. Een reeks prachtige foto’s van de hand van Jef Boes toont doodgewone mensen die  onthaasten in de Kempen, telkens met grappige headline die verwijst naar de achtergelaten dagelijkse zorgen. 

Verdient deze parkeerwachter een Kempenkuur?

Advertentie
Website

Published with Prezly