Prophets en De Vloer gaan terug op Kempenkuur.

Na de succesvolle lancering in 2015, brengen Toerisme Provincie Antwerpen (TPA) en Prophets/de Vloer de komende weken de nieuwe Kempenkuur-campagne.

Onder de naam Kempenkuur positioneert Toerisme Provincie Antwerpen sinds vorig jaar de Kempen als ideale bestemming om even bij te komen. De combinatie van dichtbij, groen, leuke steden en dorpen en natuurlijk bijzonder logiesaanbod staat centraal in de campagne, gericht op inwoners van Vlaanderen.

Prophets breidde de website kempenkuur.be uit met allerlei leuke activiteiten en adresjes.

De campagne startte met een samenwerking op Radio2. De Madammen zonden op 4 mei live uit vanuit de jachthaven in Mol. De campagne wordt ondersteund in print, door ludieke spotjes op Radio 2 en StuBru én een preroll filmpje.

TPA organiseert daarnaast nog een aantal ludieke acties, zoals het uitdelen van fietszadelhoesjes en een serie fietsfilmpjes ism het Mediahuis.

Prophets is een gerenommeerd full-service marketing- en communicatiebureau met een sterk digitaal DNA dat werd opgericht in 2004. Meer dan 60 creatieve marketeers helpen toonaangevende merken met het vormgeven van de customer journey van hun klanten. Prophets werkt vanuit Antwerpen en Brussel voor klanten zoals Audi, Proximus, Barco, Sodexo, Q8, Crelan, DKV, Partena, SEAT, Port of Antwerp, Toerisme Vlaanderen, de Europese Commissie, Federal-Mogul, Securitas en nog vele anderen.

A. Reyerslaan 70
B-1030 Brussel