Prophets en Hypermarkten Carrefour zorgen elke dag voor een leuke kerstverrassing.

Op het speciale online platform www.ikpakmijngeschenkenuit.be verschijnt in de weken voor kerst elke dag een nieuwe verrassing, klaar om door de gebruikers te worden uitgepakt. Prophets plaatste ze in 3 feestdecors, die elkaar tot aan de feestdagen afwisselen: woonkamer, eetkamer en keuken.

In die feestelijke leefruimtes slingeren een aantal pakjes rond, met daarin geschenken uit de feestcatalogus. De gebruikers kunnen elke dag hun kans wagen. Zo maken ze op een speelse manier kennis met het uitgebreide aanbod uit de vele productcategorieën van Carrefour Hypermarkten.

Tot slot ontdekken de gebruikers via het platform ook de andere content op de website, doen ze inspiratie op in de talrijke dossiers en recepten en leren ze over de besteldiensten in de winkel.

Over Prophets (becoming iO)

Prophets (becoming iO) is een gerenommeerd full-service marketing- en communicatiebureau met een sterk digitaal DNA dat werd opgericht in 2004. Meer dan 60 creatieve marketeers helpen toonaangevende merken — zoals Audi, Proximus, Barco, Port of Antwerp, en Toerisme Vlaanderen — met het vormgeven van de customer journey van hun klanten. Sinds 2019 maakt Prophets deel uit van iO, het creatieve en digitale powerhouse met meer dan 1500 experts in marketing, technologie, strategie, content, en creatie.