Prophets en Partena Professional laten ondernemers in zichzelf geloven

Met een foodtruck van trouwfeest naar festival trekken. Of met je kmo de oceaan oversteken. Waarom doen ondernemers wat ze doen? Dan gaat het al snel over passie, ambitie en durf. En daar draait het om in de nieuwe campagne die Prophets voor Partena Professional ontwikkelde: “Voor al diegenen die geloven in zichzelf.”

Een onderneming starten, of extra personeel aanwerven: daar hoort de nodige administratie bij. Feit. En bedrijven als Partena Professional zijn er onder meer om je te helpen met een groot deel van die administratie. Ook een feit. Lekker handig, ja. Maar ook een beetje droge materie om over te communiceren naar ondernemers. Of toch niet?

Absoluut niet! vonden ze bij Partena Professional. Dus schakelde het bedrijf de hulp in van Prophets. Want het is net dat ‘droge’ imago dat er wellicht voor zorgt dat heel wat ondernemers weinig stilstaan bij de keuze van hun partner voor payroll, HR en sociale verzekeringen. Hoog tijd dus om daar iets aan te doen. Want waarom is die keuze voor een specifieke partner eigenlijk belangrijk?

Het antwoord? “Wij doen méér dan louter ‘lastige taken overnemen’. Wij willen ondernemers de moed (en de tools) geven om hun ambities te realiseren”, dixit Partena Professional. Het gevolg is een campagne die volledig inspeelt op die why en het emotionele van ondernemen. De campagne omvat radiospots, een update van de website en een full digital campaign. Bam.

Partena Professional en Prophets: voor al diegenen die geloven in zichzelf.

Credits:

Client: Partena Professional
​Contacts: Isabelle Viteux, Virginie Pauly & Cristelle Adam & Paul Van Cotthem (Turnleaf)
​Agency: Prophets
​Strategy: Björn Joos
​Creative Director: Sam De Win
​Creative Team: Ivan Moons & Jean-Paul Lefebvre
​Account Team: Amber Verberckmoes & Severine Vanoirbeek
​UX & Wireframe: Joe Smith
​Design: Paul Joly & Anneleen Maelfeyt
​Copy: Chani Fajka & Fabio Angelo Cipriano
​Motion: Dorien Bradt
​Production: Intracto

Over Prophets (becoming iO)

Prophets (becoming iO) is een gerenommeerd full-service marketing- en communicatiebureau met een sterk digitaal DNA dat werd opgericht in 2004. Meer dan 60 creatieve marketeers helpen toonaangevende merken — zoals Audi, Proximus, Barco, Port of Antwerp, en Toerisme Vlaanderen — met het vormgeven van de customer journey van hun klanten. Sinds 2019 maakt Prophets deel uit van iO, het creatieve en digitale powerhouse met meer dan 1500 experts in marketing, technologie, strategie, content, en creatie.