Prophets en Q8 zetten je op het juiste spoor

Loop je één van de komende weken binnen in de Panos van je Q8? Dan geraak je sowieso in de ban van het kruimelspoor. Met deze eerste campagne inclusief radiospot zet Prophets Q8 op de kaart als een handige stop in de dagelijkse ratrace.

Een snelle koffiekoek, Fruit cup of een vers Qubo-tijgerbrood scoren voor je thuiskomt? De Panos-corner van je Q8 heeft het allemaal, en hij ligt gewoon op je weg. Dat ommetje rijden langs de supermarkt hoeft met andere woorden niet meer. In de Panos-corner van je Q8 loop je snel binnen voor je dagelijks brood ... wanneer het jou past.

Tot 17/06 kan je online deelnemen aan de Kruimelspoor-actie. Wie meedoet maakt kans op één jaar gratis Qubo-brood, een espressomachine voor onderweg of een stijlvolle broodrooster. Reden genoeg dus om snel even bij te tanken bij Q8!

Ga zelf op kruimeljacht.

Over Prophets (becoming iO)

Prophets (becoming iO) is een gerenommeerd full-service marketing- en communicatiebureau met een sterk digitaal DNA dat werd opgericht in 2004. Meer dan 60 creatieve marketeers helpen toonaangevende merken — zoals Audi, Proximus, Barco, Port of Antwerp, en Toerisme Vlaanderen — met het vormgeven van de customer journey van hun klanten. Sinds 2019 maakt Prophets deel uit van iO, het creatieve en digitale powerhouse met meer dan 1500 experts in marketing, technologie, strategie, content, en creatie.