Prophets en Q8 zetten je op het juiste spoor

Loop je één van de komende weken binnen in de Panos van je Q8? Dan geraak je sowieso in de ban van het kruimelspoor. Met deze eerste campagne inclusief radiospot zet Prophets Q8 op de kaart als een handige stop in de dagelijkse ratrace.

Een snelle koffiekoek, Fruit cup of een vers Qubo-tijgerbrood scoren voor je thuiskomt? De Panos-corner van je Q8 heeft het allemaal, en hij ligt gewoon op je weg. Dat ommetje rijden langs de supermarkt hoeft met andere woorden niet meer. In de Panos-corner van je Q8 loop je snel binnen voor je dagelijks brood ... wanneer het jou past.

Tot 17/06 kan je online deelnemen aan de Kruimelspoor-actie. Wie meedoet maakt kans op één jaar gratis Qubo-brood, een espressomachine voor onderweg of een stijlvolle broodrooster. Reden genoeg dus om snel even bij te tanken bij Q8!

Ga zelf op kruimeljacht.

Prophets is een gerenommeerd full-service marketing- en communicatiebureau met een sterk digitaal DNA dat werd opgericht in 2004. Meer dan 60 creatieve marketeers helpen toonaangevende merken met het vormgeven van de customer journey van hun klanten. Prophets werkt vanuit Antwerpen en Brussel voor klanten zoals Audi, Proximus, Barco, Sodexo, Q8, Crelan, DKV, Partena, SEAT, Port of Antwerp, Toerisme Vlaanderen, de Europese Commissie, Federal-Mogul, Securitas en nog vele anderen.

A. Reyerslaan 70
B-1030 Brussel