Prophets en VRT winnen Prix Europa

Nadat Prophets begin deze maand een Prix Italia wegkaapte en twee weken geleden een zilveren Mixx Award behaalde, valt het opnieuw in de prijzen met het platform “De Vragende Partij”. Vorige vrijdag won het een Prix Europa voor het beste onlineproject van 2013.

De Prix Europa is een prijs uitgereikt op The European Broadcast Festival en onderscheidt jaarlijks de beste Europese televisie, radio en onlineproducties. Dit jaar ontving het 664 inzendingen uit 36 landen voor 13 verschillende prijzen.

Het is het grootste trimediale festival in Europa en geniet hiervoor heel wat aanzien. Winnaars ontvangen de gegeerde Taurus. Jaarlijks zakken meer dan 1.000 professionals af naar Berlijn om dit festival bij te wonen.

“De Vragende Partij” kwam tot stand na een samenwerking tussen Prophets, VRT nieuws en de digitale afdeling van de VRT.

Tom Willemkens Prophets

Prophets is een 360°-marketing- en communicatiebureau met een sterk digitaal DNA, dat bestaat sinds 2004. Met een team van meer dan 60 creatieve marketeers helpt het bureau toonaangevende merken met het doorgronden van hun customer journey. Vanuit Antwerpen en Brussel werkt het agentschap voor Audi, Crelan, Q8, Barco, Sodexo, MIVB, DKV, de Europese Commissie, Generali, Federal-Mogul, Nucleair Forum en vele anderen.

Reyerslaan 70
B-1030 Brussel