Lidl Belux kiest blended agency iO als digitale partner
Na een korte maar intensieve pitch vertrouwt Lidl Belux zijn digitale marketing en campaigning toe aan iO.
18 maart 2024
Doyen Auto: op weg naar een ambitieuze digitale transformatie met iO
Doyen Auto en blended agency iO sloegen de handen in elkaar om een nieuwe digitale architectuur te ontwikkelen.
13 maart 2024
Q8 lanceert vernieuwde loyalty app met hybride brandcampagne van iO
iO's creaties maken merkbelofte van Q8 waar
12 maart 2024
iO verwelkomt Martine Lemans als Managing Director van de Consultancy-divisie in Nederland
Voormalig directeur van Media.Monks brengt meer dan 10 jaar ervaring in operations en teambuilding naar iO
7 maart 2024
Manna boost merkbewustzijn met een knipoog
iO’s creatieve campagne geeft sauzenfabrikant een sympatieke ‘smoel’
26 februari 2024
iO helpt KNMI ook in 2024 om Nederland veilig te houden op vlak van weer en klimaat
KNMI en iO introduceren dataportaal met klimaatscenario’s
19 februari 2024
Twee topexperts van iO winnen opnieuw exclusieve Sitecore MVP Award 2024
Ook in 2024 winnen Rob Habraken en Jeroen Breuer van blended agency iO de Most Valuable Professional Award van Sitecore. Beiden beantwoorden ze aan Sitecore’s hoogste eisen van kennis, expertise én engagement met de community.
14 februari 2024
Onderzoek van blended agency iO brengt kansen voor lokale groei in kaart
Banken, supermarkten en car dealers scoren ondermaats op zichtbaarheid in zoekmachines
13 februari 2024