Prophets frist Danacol website op in 2012

Na competitie won Prophets voor het 2e jaar op rij de opdracht voor het beheren van het Danacol-programma.

Daarbij hoort onder andere het opfrissen van de website in 2012.

Het aangepaste programma legt hoofdzakelijk de focus op praktische voedings- en bewegingstips voor een gezondere levensstijl gericht naar de 50+ doelgroep.

Om de dialoog tussen de consument en Danone verder te versterken verzorgt Prophets ook de maandelijke nieuwsbrieven voor Danacol doorheen 2012.

Over Prophets

Prophets is een 360°-marketing- en communicatiebureau met een sterk digitaal DNA, dat bestaat sinds 2004. Met een team van meer dan 60 creatieve marketeers helpt het bureau toonaangevende merken met het doorgronden van hun customer journey. Vanuit Antwerpen en Brussel werkt het agentschap voor Audi, Crelan, Q8, Barco, Sodexo, MIVB, DKV, de Europese Commissie, Generali, Federal-Mogul, Nucleair Forum en vele anderen.

Prophets
Mechelsesteenweg 64 Bus 301
B-2018 Antwerpen

Reyerslaan 70
B-1030 Brussel