Prophets gaat Hollandse toer op voor Toerisme Vlaanderen

Dinsdag 16 januari 2018 — De aanbesteding van Toerisme Vlaanderen voor de Nederlandse markt (afdeling in Den Haag) is gewonnen door Prophets. Het bureau zal instaan voor de online en offline promotie-acties over Vlaanderen en Brussel naar potentiële Nederlandse bezoekers. Het raamcontract duurt maximaal 4 jaar.

"We zijn heel blij met deze overwinning," zegt Daan Richard, strategisch directeur bij Prophets. "Nederland is een zeer belangrijke markt voor toerisme in ons land. Onze bestemming leent zich uitstekend voor geweldige verhalen, en we hebben in het verleden al voor veel steden en regio's toffe campagnes mogen doen. Dit is voor ons de klap op de vuurpijl. We hebben in de pitch vooral ingezet op een aanpak met influencers, online PR, content marketing en alternatieve vormen van adverteren, inclusief gebruik van zeer specifieke online content targeting. We zien er enorm naar uit om dat in de praktijk uit te werken."