Prophets gaat Hollandse toer op voor Toerisme Vlaanderen

De aanbesteding van Toerisme Vlaanderen voor de Nederlandse markt (afdeling in Den Haag) is gewonnen door Prophets. Het bureau zal instaan voor de online en offline promotie-acties over Vlaanderen en Brussel naar potentiële Nederlandse bezoekers. Het raamcontract duurt maximaal 4 jaar.

"We zijn heel blij met deze overwinning," zegt Daan Richard, strategisch directeur bij Prophets. "Nederland is een zeer belangrijke markt voor toerisme in ons land. Onze bestemming leent zich uitstekend voor geweldige verhalen, en we hebben in het verleden al voor veel steden en regio's toffe campagnes mogen doen. Dit is voor ons de klap op de vuurpijl. We hebben in de pitch vooral ingezet op een aanpak met influencers, online PR, content marketing en alternatieve vormen van adverteren, inclusief gebruik van zeer specifieke online content targeting. We zien er enorm naar uit om dat in de praktijk uit te werken."

Prophets is een gerenommeerd full-service marketing- en communicatiebureau met een sterk digitaal DNA dat werd opgericht in 2004. Meer dan 60 creatieve marketeers helpen toonaangevende merken met het vormgeven van de customer journey van hun klanten. Prophets werkt vanuit Antwerpen en Brussel voor klanten zoals Audi, Proximus, Barco, Sodexo, Q8, Crelan, DKV, Partena, SEAT, Port of Antwerp, Toerisme Vlaanderen, de Europese Commissie, Federal-Mogul, Securitas en nog vele anderen.

A. Reyerslaan 70
B-1030 Brussel