Prophets geeft het Gentse cloudbedrijf Awingu een nieuwe look-and-feel.

Dinsdag 5 januari 2016 — Reeds enkele maanden geleden begon voor het designteam van Prophets een uitdagende oefening met de vraag om de ‘user experience’ en look-and-feel van Awingu te herwerken.

Prophets is trots en enthousiast dat het zijn expertise kon toepassen voor de verdere ontwikkeling van Awingu. Het is tegenwoordig heel belangrijk dat mensen op afstand kunnen werken -zelfs met hun persoonlijke devices- én tegelijk toegang hebben tot al hun documenten en programma’s. Dankzij Awingu is dat mogelijk in een vertrouwde omgeving, namelijk hun browser. De samenwerking van Awingu met Prophets garandeert dat de gebruikerservaring en het design van de applicatie even innovatief zijn als haar functionaliteiten.

Over Awingu

Awingu ontwikkelt software om de mobiliteit van bedrijven te vereenvoudigen en legacy-toepassingen beschikbaar te maken. Hun software brengt alle bedrijfsbestanden en -applicaties onder in een veilige online workspace die toegankelijk is vanaf elk toestel of besturingssysteem met een HTML5-gebaseerde browser. Awingu maakt alle bedrijfsapplicaties mobiel zonder de bestaande IT-omgeving te verstoren en werkt met elke clouddienst of infrastructuur. Het vereist geen agent op eigen toestellen of bedrijfsapparatuur en samenwerken of bestanden delen gaat even makkelijk als een url verzenden. Alle IT blijft centraal beveiligd en er worden geen gegevens op het toestel achtergelaten zodat BYOD op een veilige manier kan worden toegepast.
Awingu is de snelste en makkelijkste oplossing voor wie nog mobieler wil werken. Ze zijn gevestigd in Gent, België met kantoren in de VS. Surf naar www.awingu.com voor meer informatie.

Awingu® is een handelsmerk van Awingu NV en Awingu Inc. in respectievelijk België en de Verenigde Staten.