Prophets geeft ‘Internet On Mobile’ identiteit

Mobistar zet ‘Internet On Mobile’ in de markt;  een prepaid aanbod voor smartphone gebruikers met focus op mobiel internet. Gebruikers doen aan ‘self service’, zonder verplichtingen en betalen enkel voor wat ze verbruiken. Dit aanbod spreekt expliciet een ‘data minded’ doelgroep aan.

Prophets werkte voor ‘Internet On Mobile’ een merkbeleving uit ‘powered by Mobistar’ en creëerde een communicatie canvas met een eigen identiteit. Het is een 100% digitaal product, dat mikt op gebruikers van mobiel internet en waarover uitsluitend digitaal gecommuniceerd wordt.

Een selectieve doelgroep wordt in een directe stijl aangesproken in een atypische kanalenmix. Advertenties worden getoond op Spotify, WeTransfer en klassieke bannering binnen thema sites. Ieder boodschap is contextueel gelinkt aan het platform en de gebruikers.

Prophets hanteert hierbij een zeer actuele & no-nonsense aanspreekvorm, versterkt door een strak visueel kader. Het product kreeg de naam van de categorie, het factuele aanbod is de kernboodschap. Mobistar kan hierdoor met dit platform structureel en gericht communiceren.

Prophets is een gerenommeerd full-service marketing- en communicatiebureau met een sterk digitaal DNA dat werd opgericht in 2004. Meer dan 60 creatieve marketeers helpen toonaangevende merken met het vormgeven van de customer journey van hun klanten. Prophets werkt vanuit Antwerpen en Brussel voor klanten zoals Audi, Proximus, Barco, Sodexo, Q8, Crelan, DKV, Partena, SEAT, Port of Antwerp, Toerisme Vlaanderen, de Europese Commissie, Federal-Mogul, Securitas en nog vele anderen.

A. Reyerslaan 70
B-1030 Brussel