Prophets geeft plankgas voor LeasePlan

Na een competitie begeleid door Pitchpoint, vertrouwt  LeasePlan haar communicatie toe aan Prophets.

Prophets haalde het in de laatste ronde van Kunstmaan. De opdracht omvat de strategische communicatie begeleiding en de uitwerkingen van zowel on- als offline campagnes.

Gerry Van Aken, Marketing Manager van LeasePlan: “We hebben voor Prophets gekozen omwille van hun sterk inzicht in de fleetbusiness. Daarbij stelde Prophets een strategisch onderbouwde aanpak voor die een antwoord biedt op onze belangrijkste uitdagingen.

Prophets is een gerenommeerd full-service marketing- en communicatiebureau met een sterk digitaal DNA dat werd opgericht in 2004. Meer dan 60 creatieve marketeers helpen toonaangevende merken met het vormgeven van de customer journey van hun klanten. Prophets werkt vanuit Antwerpen en Brussel voor klanten zoals Audi, Proximus, Barco, Sodexo, Q8, Crelan, DKV, Partena, SEAT, Port of Antwerp, Toerisme Vlaanderen, de Europese Commissie, Federal-Mogul, Securitas en nog vele anderen.