Prophets geeft plankgas voor LeasePlan

Na een competitie begeleid door Pitchpoint, vertrouwt  LeasePlan haar communicatie toe aan Prophets.

Prophets haalde het in de laatste ronde van Kunstmaan. De opdracht omvat de strategische communicatie begeleiding en de uitwerkingen van zowel on- als offline campagnes.

Gerry Van Aken, Marketing Manager van LeasePlan: “We hebben voor Prophets gekozen omwille van hun sterk inzicht in de fleetbusiness. Daarbij stelde Prophets een strategisch onderbouwde aanpak voor die een antwoord biedt op onze belangrijkste uitdagingen.

Over Prophets (becoming iO)

Prophets (becoming iO) is een gerenommeerd full-service marketing- en communicatiebureau met een sterk digitaal DNA dat werd opgericht in 2004. Meer dan 60 creatieve marketeers helpen toonaangevende merken — zoals Audi, Proximus, Barco, Port of Antwerp, en Toerisme Vlaanderen — met het vormgeven van de customer journey van hun klanten. Sinds 2019 maakt Prophets deel uit van iO, het creatieve en digitale powerhouse met meer dan 1500 experts in marketing, technologie, strategie, content, en creatie.