Prophets goes black voor Audi

Het autosalon gaat vandaag van start. En dus ook de campagnes van de auto-industrie. Ook Audi adverteert tijdens deze periode en meer bepaald over de Black Editions met hun strakke Shadow Look die verkrijgbaar is op alle modellen, in alle kleuren.

In 4 strak gemonteerde radiospots brengt Prophets deze Black Editions aan de man. De radiospots lichten telkens een andere karaktertrek uit die van toepassing is op een Audi-rijder waaronder perfectionisme, eigenzinnigheid en bescheidenheid. De campagne wordt doorgetrokken in een viertal printadvertenties met gedurfde headlines, social content, banners en meer.

Client: Audi
Client Team: Vincent Thys - Frédéric Hurchon
Creative Director: Sam De Win
Creative Team: Johan Van Oeckel – Lennie De Troyer - Willem De Geyndt – Tine Sinnaeve
Strategy Team: Daan Richard
Account Team: Amaury Thomas – Sofie De Clercq
Audio Production: Raygun

Prophets is een 360°-marketing- en communicatiebureau met een sterk digitaal DNA, dat bestaat sinds 2004. Met een team van meer dan 60 creatieve marketeers helpt het bureau toonaangevende merken met het doorgronden van hun customer journey. Vanuit Antwerpen en Brussel werkt het agentschap voor Audi, Crelan, Q8, Barco, Sodexo, MIVB, DKV, de Europese Commissie, Generali, Federal-Mogul, Nucleair Forum en vele anderen.

Reyerslaan 70
B-1030 Brussel