Prophets haalt Sam De Win aan boord als creatief directeur

Maandag 25 september 2017 — Vanaf 2 oktober gaat Sam De Win (ex-Make Lemonade) aan de slag als creatief directeur bij Prophets. De komst van Sam is een bevestiging van de ambitieuze plannen bij Prophets.

Tom Willemkens en Björn Joos over hun keuze voor Sam: “Met Sam erbij bevestigen we onze creatieve ambitie.”

Sam startte als copywriter bij ondermeer BBDO. Hij nam vervolgens de creatieve leiding op zich bij Ogilvy, Serviceplan en enkele maanden geleden bij Make Lemonade. Hij maakte in zijn carrière tal van spraakmakende campagnes en won een resem nationale en internationale prijzen.

Sam De Win: "Ook al was ik nog niet heel lang aan de slag bij Make Lemonade, deze kans kon ik niet laten voorbijgaan. Prophets heeft de afgelopen jaren bewezen dat ze een ijzersterk bureau zijn en dat ze heel wat in hun mars hebben. Ik kijk er enorm naar uit om een sterk creatief team uit te bouwen en straf werk te maken voor hun, of beter, ‘ons’ uitgebreide klantenbestand."

Prophets blijft ondertussen verder groeien. Het bureau is in de voorbije twee jaar geëvolueerd naar een geïntegreerd bureau waar strategie, creatie en digitaal denken hand in hand gaan.

Wordt ongetwijfeld vervolgd.