Prophets heeft de sleutel in handen voor Audi

Prophets heeft de sleutel in handen voor Audi

Een stockwagen is zo goed als instapklaar.
​Dat neemt Prophets wel heel letterlijk in de laatste affiche- en onlinecampagne om de uitzonderlijke stockcondities voor Audi aan te kondigen.
​De sleutels van de onmiddellijk beschikbare én allernieuwste Audi modellen liggen klaar. Kortom, ze zijn instapklaar, zolang de voorraad strekt.
​Beleef jouw sleutelmoment straks in de straat of online op een van je schermen.


Story image

 


 

Credits

Client: Audi
​Contacts: Stef Sleurs, Marie Carranza & Nathalie Demeulemeester

​Agency: Prophets
​Creative Director: Sam De Win
​Creatie: Wouter Huyghe, Ivan Moons, Micha Symoens
​Strategy: Daan Richard
​Account: Nathalie Rots, Amaury Thomas
​Design: Micha Symoens
​DTP: Hervé Pinte
​Copy: Thomas Vandenhouten, Wouter Huyghe
​Online follow-up: Kenneth Boerjan
​Motion design: Pieter Dombret & Dave De Preter

 

 

Over Prophets (becoming iO)

Prophets (becoming iO) is een gerenommeerd full-service marketing- en communicatiebureau met een sterk digitaal DNA dat werd opgericht in 2004. Meer dan 60 creatieve marketeers helpen toonaangevende merken — zoals Audi, Proximus, Barco, Port of Antwerp, en Toerisme Vlaanderen — met het vormgeven van de customer journey van hun klanten. Sinds 2019 maakt Prophets deel uit van iO, het creatieve en digitale powerhouse met meer dan 1500 experts in marketing, technologie, strategie, content, en creatie.

Prophets (becoming iO)
AXA Building
Grote Steenweg 214 bus 9
2600 Berchem

Solaris Building
Chaussée de La Hulpe 120
1000 Brussels