Prophets heeft de sleutel in handen voor Audi

Prophets heeft de sleutel in handen voor Audi

Een stockwagen is zo goed als instapklaar.
Dat neemt Prophets wel heel letterlijk in de laatste affiche- en onlinecampagne om de uitzonderlijke stockcondities voor Audi aan te kondigen.
De sleutels van de onmiddellijk beschikbare én allernieuwste Audi modellen liggen klaar. Kortom, ze zijn instapklaar, zolang de voorraad strekt.
Beleef jouw sleutelmoment straks in de straat of online op een van je schermen.


Story image

 


 

Credits

Client: Audi
Contacts: Stef Sleurs, Marie Carranza & Nathalie Demeulemeester

Agency: Prophets
Creative Director: Sam De Win
Creatie: Wouter Huyghe, Ivan Moons, Micha Symoens
Strategy: Daan Richard
Account: Nathalie Rots, Amaury Thomas
Design: Micha Symoens
DTP: Hervé Pinte
Copy: Thomas Vandenhouten, Wouter Huyghe
Online follow-up: Kenneth Boerjan
Motion design: Pieter Dombret & Dave De Preter

 

 

Over Prophets

Prophets is een gerenommeerd full-service marketing- en communicatiebureau met een sterk digitaal DNA dat werd opgericht in 2004. Meer dan 60 creatieve marketeers helpen toonaangevende merken met het vormgeven van de customer journey van hun klanten. Prophets werkt vanuit Antwerpen en Brussel voor klanten zoals Audi, Proximus, Barco, Sodexo, Q8, Crelan, DKV, Partena, SEAT, Port of Antwerp, Toerisme Vlaanderen, de Europese Commissie, Federal-Mogul, Securitas en nog vele anderen.

Prophets
Mechelsesteenweg 64 Bus 301
B-2018 Antwerpen

A. Reyerslaan 70
B-1030 Brussel