Prophets in de ether voor Bicky Fish

Vrijdag 15 december 2017 — Bicky stelt de Bicky Fish voor: een hamburger met een heerlijk gepaneerd stukje koolvis. Voor de lancering blikte Prophets een al even heerlijke radiospot in, in hilarische Bicky-stijl. Het is de eerste keer dat Bicky de radiotoer opgaat. Wordt zeker vervolgd!

Om de Bicky Fish in de markt te zetten, trekt Bicky samen met Prophets alle registers open. Eerst was er de zeemeerminnenoproep via Facebook. Daarna de officiële release met Bicky-proeverij op Horeca Expo in Gent, waarmee je De Warmste Week kon steunen. En sinds 4 december wil Bicky alle STUBRU-luisteraars verleiden tot die lekkere hap.

Een Bicky voor flexitariërs

De Bicky Fish, die vanaf december 3 maanden lang Bicky van de Maand wordt, is een gepaneerde burger van pure Alaskakoolvis, bereid volgens de 7-lagige receptuur van Bicky. Jan Liebaut, Marketing Manager Benelux van Bicky is er van overtuigd dat hij beet heeft met deze 11e Bicky in het assortiment: “De Bicky Fish is er één voor de flexitariërs die graag afwisselen tussen vlees, vis en veggie. Vanaf nu hoeven ze niet langer naar de grote fastfoodketens.”

Beluister de spots voor Bicky Fish hier, hier en hier.

Client: Bicky – Jan Liebaut

Creative Director: Sam De Win