Prophets investeert in talent

Met zeven nieuwe werknemers houdt de groei van Prophets aan. Het Antwerpse agentschap groeit in werknemers en activiteiten; voor steeds meer klanten staat Prophets in voor de volledige geïntegreerde communicatie.

Wesley Kuystermans en Yannick Schoch (ex-Dallas) kwamen dit najaar bij Prophets in dienst als creatief duo voor alle through-the-line concepten. Sofie De Clercq (ex-TBWA) ging aan de slag als account manager. Er startten ook twee nieuwe web project managers: Kenneth Boerjan (ex- JWT) en Stijn Bonjean (ex-Sputnik). Het design departement werd versterkt door Arne Hellemans (ex-Vintage Productions). Met de komst van van Loubna El Alami zorgt Prophets er tenslotte voor dat ook de boekhouding en administratie vlotjes meegroeien.

Met deze versterking investeert Prophets bijkomend in het servicen van zowel vertrouwde als nieuwe klanten, waaronder LeasePlan, Provincie Antwerpen en MIVB(digitaal).

Over Prophets (becoming iO)

Prophets (becoming iO) is een gerenommeerd full-service marketing- en communicatiebureau met een sterk digitaal DNA dat werd opgericht in 2004. Meer dan 60 creatieve marketeers helpen toonaangevende merken — zoals Audi, Proximus, Barco, Port of Antwerp, en Toerisme Vlaanderen — met het vormgeven van de customer journey van hun klanten. Sinds 2019 maakt Prophets deel uit van iO, het creatieve en digitale powerhouse met meer dan 1500 experts in marketing, technologie, strategie, content, en creatie.