Prophets investeert in talent

Met zeven nieuwe werknemers houdt de groei van Prophets aan. Het Antwerpse agentschap groeit in werknemers en activiteiten; voor steeds meer klanten staat Prophets in voor de volledige geïntegreerde communicatie.

Wesley Kuystermans en Yannick Schoch (ex-Dallas) kwamen dit najaar bij Prophets in dienst als creatief duo voor alle through-the-line concepten. Sofie De Clercq (ex-TBWA) ging aan de slag als account manager. Er startten ook twee nieuwe web project managers: Kenneth Boerjan (ex- JWT) en Stijn Bonjean (ex-Sputnik). Het design departement werd versterkt door Arne Hellemans (ex-Vintage Productions). Met de komst van van Loubna El Alami zorgt Prophets er tenslotte voor dat ook de boekhouding en administratie vlotjes meegroeien.

Met deze versterking investeert Prophets bijkomend in het servicen van zowel vertrouwde als nieuwe klanten, waaronder LeasePlan, Provincie Antwerpen en MIVB(digitaal).

Prophets is een 360°-marketing- en communicatiebureau met een sterk digitaal DNA, dat bestaat sinds 2004. Met een team van meer dan 60 creatieve marketeers helpt het bureau toonaangevende merken met het doorgronden van hun customer journey. Vanuit Antwerpen en Brussel werkt het agentschap voor Audi, Crelan, Q8, Barco, Sodexo, MIVB, DKV, de Europese Commissie, Generali, Federal-Mogul, Nucleair Forum en vele anderen.

Reyerslaan 70
B-1030 Brussel