Prophets is goed verzekerd met DKV

Niemand gaat graag naar de dokter of het ziekenhuis. En al helemaal niemand houdt van de papierwinkel die daarna ingevuld moet worden of van het wachten op een terugbetaling. Gelukkig maakt DKV je leven een pak eenvoudiger.

Om dit voordeel extra in de kijker te zetten, lanceren DKV en Prophets het concept TWINS gericht op millennials.

In de video maken we kennis met Daan en Dieter, een tweeling. Hun levens zijn op alle vlakken hetzelfde, behalve wanneer het om hun hospitalisatieverzekering gaat. Daan is verzekerd bij DKV en Dieter niet. Aangezien ze regelmatig kleine ongelukjes hebben, heeft dit kleine verschil een grote impact op hun leven.

Dankzij de digitale diensten van DKV regel je alles in een handomdraai. Na een bezoek aan een dokter of het ziekenhuis worden je terugbetalingen bovendien snel in orde gebracht. Daan kan hierdoor al gauw weer volop genieten van het leven, terwijl dit voor Dieter ietsje ingewikkelder ligt…

Ontdek de avonturen van Daan en Dieter! DKV, de beste zorgen. Levenslang.

Client: DKV
​Contacts: Sandrine Swolfs, Laetitia Toth

Agency: Prophets
​Creative Director: Sam De Win
​Creative: Wouter Huyghe
​Strategy: Bram Cappaert
​Account: Sarah Ladam
​Copy : Thomas Vandenhouten & Chani Fajka
​Design: Micha Symoens
​Motion design : Dorien Bradt
​Production company: Ristretto
​Director: Kris Debusscher

Over Prophets (becoming iO)

Prophets (becoming iO) is een gerenommeerd full-service marketing- en communicatiebureau met een sterk digitaal DNA dat werd opgericht in 2004. Meer dan 60 creatieve marketeers helpen toonaangevende merken — zoals Audi, Proximus, Barco, Port of Antwerp, en Toerisme Vlaanderen — met het vormgeven van de customer journey van hun klanten. Sinds 2019 maakt Prophets deel uit van iO, het creatieve en digitale powerhouse met meer dan 1500 experts in marketing, technologie, strategie, content, en creatie.