Prophets lanceert online kijkdozen voor buitengamma Carrefour

Voor de lancering van de catalogus ’Geniet van het buitenleven’ van Carrefour Hypermarkten, werkte Prophets een dynamische campagnesite uit met 6 online kijkdozen. De site belicht op een speelse manier het aanbod en de promoties uit het buitengamma van Carrefour en geeft een gezonde portie tuin-inspiratie.

De site is opgebouwd rond kijkdozen boordevol ideeën, die talrijke mogelijkheden tonen voor het inrichten van je buitenruimte, ongeacht de grootte. Een échte online ervaring voor de consument, die bovendien een kijkje achter de schermen krijgt met ‘the making of’.

Contacteer ons
Daan Richard Prophets
Daan Richard Prophets
Over Prophets

Prophets is een 360°-marketing- en communicatiebureau met een sterk digitaal DNA, dat bestaat sinds 2004. Met een team van meer dan 60 creatieve marketeers helpt het bureau toonaangevende merken met het doorgronden van hun customer journey. Vanuit Antwerpen en Brussel werkt het agentschap voor Audi, Crelan, Q8, Barco, Sodexo, MIVB, DKV, de Europese Commissie, Generali, Federal-Mogul, Nucleair Forum en vele anderen.

Prophets
Mechelsesteenweg 64 Bus 301
B-2018 Antwerpen

Reyerslaan 70
B-1030 Brussel