Prophets lanceert online kijkdozen voor buitengamma Carrefour

Voor de lancering van de catalogus ’Geniet van het buitenleven’ van Carrefour Hypermarkten, werkte Prophets een dynamische campagnesite uit met 6 online kijkdozen. De site belicht op een speelse manier het aanbod en de promoties uit het buitengamma van Carrefour en geeft een gezonde portie tuin-inspiratie.

De site is opgebouwd rond kijkdozen boordevol ideeën, die talrijke mogelijkheden tonen voor het inrichten van je buitenruimte, ongeacht de grootte. Een échte online ervaring voor de consument, die bovendien een kijkje achter de schermen krijgt met ‘the making of’.

Daan Richard Prophets

Prophets is een gerenommeerd full-service marketing- en communicatiebureau met een sterk digitaal DNA dat werd opgericht in 2004. Meer dan 60 creatieve marketeers helpen toonaangevende merken met het vormgeven van de customer journey van hun klanten. Prophets werkt vanuit Antwerpen en Brussel voor klanten zoals Audi, Proximus, Barco, Sodexo, Q8, Crelan, DKV, Partena, SEAT, Port of Antwerp, Toerisme Vlaanderen, de Europese Commissie, Federal-Mogul, Securitas en nog vele anderen.

A. Reyerslaan 70
B-1030 Brussel