Prophets legt de lat hoger voor Nafi Thiam.

Nafi Thiam veroverde eerder al de wereldtitel, Olympisch goud en een Europese titel. Geen wonder dat ze vorige vrijdag ook de laatste slag won op de Memorial Van Damme. Ze sprong – onvoorbereid – over 1m89 en zet daarmee de kroon op een topseizoen. Genoeg reden voor partner Audi en Prophets om de nationale heldin met een toptopical te laten schitteren in De Morgen, Het Laatste Nieuws, Le Soir en La Dernière Heure.

Client: Audi
​Contacten: Sofie Luyckx, Frédéric Hurchon
​Agency: Prophets
​Creative director: Sam De Win
​Copy: Tine Sinnaeve, Wouter Huyghe
​Designer: Frederik Draulans
​Account Team: Amaury Thomas, Melanie Chabrier

Over Prophets (becoming iO)

Prophets (becoming iO) is een gerenommeerd full-service marketing- en communicatiebureau met een sterk digitaal DNA dat werd opgericht in 2004. Meer dan 60 creatieve marketeers helpen toonaangevende merken — zoals Audi, Proximus, Barco, Port of Antwerp, en Toerisme Vlaanderen — met het vormgeven van de customer journey van hun klanten. Sinds 2019 maakt Prophets deel uit van iO, het creatieve en digitale powerhouse met meer dan 1500 experts in marketing, technologie, strategie, content, en creatie.