Prophets levert topservice voor Audi

Bij Audi zetten ze graag de puntjes op de i. En zien ze niets over het hoofd als het op onderhoud van je wagen aankomt. Daarom ga je ook beter langs bij je Audi verdeler om je Audi in topvorm te houden. Prophets levert een vijfsterrencampagne af om duimen en vingers bij af te likken.

In een nieuwe Aftersales-campagne wil Audi het belang van een goede service onderstrepen. Want wie weet wat er het beste is voor je Audi? Inderdaad, het team van jouw Audi verdeler.

“Wij willen van onze klanten steeds doeltreffende naverkoopdiensten aanbieden en zo de tevredenheid van onze klanten hoog houden" zegt Stef Sleurs, marketingmanager van Audi Belgium. “Dit doen we door te luisteren en te anticiperen op de markt en onze diensten op basis daarvan te ontwikkelen. Uiteraard willen we hier aansluitend ook gepast over communiceren”.

De campagne loopt zowel offline als OOH en POS bij de Audi verdelers, als online op de eigen socialmediakanalen en via een bannering campagne.

Alles wordt aldus verfijnd in beeld gebracht met uitgepuurde beelden waarin de topservice van Audi schittert, gesymboliseerd door een butler die als geen ander weet wat etiquette is. Kortom, onderhoud is puur vakmanschap. En met een Audi ga je dan ook voortaan voor de beste topservice van Audi Service.

Client: Audi Belgium
​Agency: Prophets
​Client Team: Pascal Ursi, Steffen Sleurs, Serap Ozyilmaz
​Creative Director: Sam De Win
​Creatives: Stijn de Schryver, Ivan Moons, Wouter Huyghe
​Design: Micha Symoens
​Copy: Chani Fajka
​Account Team: Ena Stevens, Nathalie Vergught
​Media: OOH, POS, bannering, social media
​Production company: Jekyll ‘n Hyde
​Photographer: Fred Labeye
​Producer: Delphine Gilson

Over Prophets (becoming iO)

Prophets (becoming iO) is een gerenommeerd full-service marketing- en communicatiebureau met een sterk digitaal DNA dat werd opgericht in 2004. Meer dan 60 creatieve marketeers helpen toonaangevende merken — zoals Audi, Proximus, Barco, Port of Antwerp, en Toerisme Vlaanderen — met het vormgeven van de customer journey van hun klanten. Sinds 2019 maakt Prophets deel uit van iO, het creatieve en digitale powerhouse met meer dan 1500 experts in marketing, technologie, strategie, content, en creatie.