Prophets onconventioneel voor CUPRA.

Automobielconstructeur CUPRA heeft geen schrik om de codes van de sector te doorbreken. Het merk past dan ook perfect bij mensen die de gebaande paden durven verlaten, bijvoorbeeld ondernemers met een disruptieve aanpak. Voor de lancering van de nieuwe CUPRA Formentor e-HYBRID vertelt Prophets i.s.m. Mediacom hun boeiende verhalen.

Een architect die een woning bouwt in een serre, een ondernemer die microgroenten teelt op een Brusselse stadsboerderij, een Belgische modeontwerpster die volledig werkt volgens het principe van de circulaire economie, een CEO die het onderwijs wil verbeteren via digitale applicaties ... allemaal durven ze de platgetreden paden verlaten, en de codes van hun sector doorbreken.

Deze filosofie is ook wat de constructeur van premiumwagens CUPRA drijft. Om het vernieuwende hybride model CUPRA Formentor in de Belgische markt te zetten, ging Prophets op zoek naar deze boeiende lokale verhalen van onconventionele ondernemers.

Ze werden verteld aan de hand van een digitale campagne, contentvideo’s en contentpagina’s via de verschillende kanalen van Roularta.

Client: CUPRA
​Agency: Prophets
​Client Team: Yves Melotte - Véronique Martin
​Creative Director: Sam De Win
​Creatives: Jérôme Lefebvre & Stijn De Schryver
​Account Team: Nathalie Vergught - Delphine Beaumont
​Media: Mediacom
​Production company: LWS

Over Prophets (becoming iO)

Prophets (becoming iO) is een gerenommeerd full-service marketing- en communicatiebureau met een sterk digitaal DNA dat werd opgericht in 2004. Meer dan 60 creatieve marketeers helpen toonaangevende merken — zoals Audi, Proximus, Barco, Port of Antwerp, en Toerisme Vlaanderen — met het vormgeven van de customer journey van hun klanten. Sinds 2019 maakt Prophets deel uit van iO, het creatieve en digitale powerhouse met meer dan 1500 experts in marketing, technologie, strategie, content, en creatie.