Prophets opnieuw zoveel te vertellen voor Dag Allemaal

Prophets opnieuw zoveel te vertellen voor Dag Allemaal

De aangrijpende verhalen in Dag Allemaal blazen je week na week van je sokken. Dat is wat twee gloednieuwe tv-spots dan ook met enige relativering vertellen.

Dag Allemaal heeft niet alleen ‘zoveel te vertellen’. Het populaire weekblad wil met zijn verhalen ook al je emoties aanspreken. Daarom maakte Prophets een ludiek vervolg op eerdere merkspots, in samenwerking met Koen & Johan van De Vloer. Met de nieuwe spots wordt de gekende verhaalwaarde van Dag Allemaal speels in de verf gezet.

De regie was in handen van Toon Aerts, in samenwerking met productiehuis Czar.

De nieuwe tv-spots bekijk je hier en hier.

Over Prophets

Prophets is een 360°-marketing- en communicatiebureau met een sterk digitaal DNA, dat bestaat sinds 2004. Met een team van meer dan 60 creatieve marketeers helpt het bureau toonaangevende merken met het doorgronden van hun customer journey. Vanuit Antwerpen en Brussel werkt het agentschap voor Audi, Crelan, Q8, Barco, Sodexo, MIVB, DKV, de Europese Commissie, Generali, Federal-Mogul, Nucleair Forum en vele anderen.

Prophets
Mechelsesteenweg 64 Bus 301
B-2018 Antwerpen

Reyerslaan 70
B-1030 Brussel