Prophets opnieuw zoveel te vertellen voor Dag Allemaal

De aangrijpende verhalen in Dag Allemaal blazen je week na week van je sokken. Dat is wat twee gloednieuwe tv-spots dan ook met enige relativering vertellen.

Dag Allemaal heeft niet alleen ‘zoveel te vertellen’. Het populaire weekblad wil met zijn verhalen ook al je emoties aanspreken. Daarom maakte Prophets een ludiek vervolg op eerdere merkspots, in samenwerking met Koen & Johan van De Vloer. Met de nieuwe spots wordt de gekende verhaalwaarde van Dag Allemaal speels in de verf gezet.

De regie was in handen van Toon Aerts, in samenwerking met productiehuis Czar.

De nieuwe tv-spots bekijk je hier en hier.

Over Prophets (becoming iO)

Prophets (becoming iO) is een gerenommeerd full-service marketing- en communicatiebureau met een sterk digitaal DNA dat werd opgericht in 2004. Meer dan 60 creatieve marketeers helpen toonaangevende merken — zoals Audi, Proximus, Barco, Port of Antwerp, en Toerisme Vlaanderen — met het vormgeven van de customer journey van hun klanten. Sinds 2019 maakt Prophets deel uit van iO, het creatieve en digitale powerhouse met meer dan 1500 experts in marketing, technologie, strategie, content, en creatie.