Prophets schakelt over op Mobiline van Mobistar.

Mobistar Business solutions lanceert Mobiline, een innovatieve dienst voor KMO's waarmee je alle voordelen van vaste telefoonnummers behoudt , zonder de kosten en infrastructuur van vaste telefonie.

De voordelen van deze innovatie worden door Prophets speels in de verf gezet in een radio- & online campagne.

Aangezien het bureau geheel overtuigd is door haar eigen campagne, zegt het dus vaarwel aan haar vaste lijnen… maar blijft bereikbaar op 03 216 16 60.

Prophets is een gerenommeerd full-service marketing- en communicatiebureau met een sterk digitaal DNA dat werd opgericht in 2004. Meer dan 60 creatieve marketeers helpen toonaangevende merken met het vormgeven van de customer journey van hun klanten. Prophets werkt vanuit Antwerpen en Brussel voor klanten zoals Audi, Proximus, Barco, Sodexo, Q8, Crelan, DKV, Partena, SEAT, Port of Antwerp, Toerisme Vlaanderen, de Europese Commissie, Federal-Mogul, Securitas en nog vele anderen.

A. Reyerslaan 70
B-1030 Brussel