Prophets schakelt over op Mobiline van Mobistar.

Mobistar Business solutions lanceert Mobiline, een innovatieve dienst voor KMO's waarmee je alle voordelen van vaste telefoonnummers behoudt , zonder de kosten en infrastructuur van vaste telefonie.

De voordelen van deze innovatie worden door Prophets speels in de verf gezet in een radio- & online campagne.

Aangezien het bureau geheel overtuigd is door haar eigen campagne, zegt het dus vaarwel aan haar vaste lijnen… maar blijft bereikbaar op 03 216 16 60.

Over Prophets (becoming iO)

Prophets (becoming iO) is een gerenommeerd full-service marketing- en communicatiebureau met een sterk digitaal DNA dat werd opgericht in 2004. Meer dan 60 creatieve marketeers helpen toonaangevende merken — zoals Audi, Proximus, Barco, Port of Antwerp, en Toerisme Vlaanderen — met het vormgeven van de customer journey van hun klanten. Sinds 2019 maakt Prophets deel uit van iO, het creatieve en digitale powerhouse met meer dan 1500 experts in marketing, technologie, strategie, content, en creatie.